Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس راستی چهارشنبه شب در حاشیه توزیع این بسته های گوشتی افزود: با کمک خیران، تعداد ۷۰ راس گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد میناب توزیع شد.
وی، ارزش گوشت‌های توزیع شده یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعلام کرد.
رییس کمیته امداد میناب اظهارداشت: خیران و نیکوکاران در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه همیشه یاریگر کمیته امداد بوده اند که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توزیع ۳۶۰ بسته غذایی بین نیازمندان رودان
  رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رودان نیز گفت: کمیته امداد با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه جهادی شهید همت در راستای تامین معیشت خانواده های نیازمند تعداد ۳۶۰ بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان  توزیع شد.
 مهرداد تاجیک افزود: ارزش هر بسته غذایی چهار میلیون ریال بوده و شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، قند، شکر، رب گوجه، عدس، لوبیا می باشد.
وی بیان داشت: در مجموع برای تهیه این تعداد بسته غذایی مبلغ یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.
رییس کمیته امداد رودان با قدردانی از  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه جهادی شهید همت گفت: مردم نوع دوست می توانند کمک های نقدی خود را با شمارگیری کد دستوری۰۷۶۷#*۸۸۷۷* یاریگر کمیته امداد در تامین سبدهای غذایی برای نیازمندان باشند.


 

برچسب‌ها رحلت حضرت رسول اکرم کمیته امداد امام خمینی هرمزگان شهادت امام حسن مجتبی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رحلت حضرت رسول اکرم کمیته امداد امام خمینی هرمزگان رحلت حضرت رسول اکرم کمیته امداد امام خمینی هرمزگان شهادت امام حسن مجتبی کمیته امداد بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد