Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:23:36 GMT

اینجا همه خادم‌الرضایند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۷۹۷

اینجا همه خادم‌الرضایند

‍‍‍‍‍‍

ایسنا/خراسان رضوی وجود نعمت امام رضا(ع) و همسایگی مردم ایران و خراسان با امام رضا(ع)، توفیقی است که شکرگزاری آن در گرو تلاش ما در جهت توسعه و تقویت ظرفیت وجودی خود برای بهره‌مندی از این نعمات و گنجینه‌های فرهنگ و سیره امامان رضوی است.

از آنجایی که مفهوم خدمت بسیار وسیع و گسترده است و به عبارتی تمام افراد می‌توانند در این ایام خادم‌الرضا باشند و فضای شهر مشهد و حرم مطهر رضوی را برای حضور و پذیرایی از زائران فراهم سازند، شعار «همه خادم‌الرضاییم» در راستای این خدمت انتخاب شده تا افراد با هر شیوه‌ای بتوانند ارادت خود به حضرت رضا(ع) را نشان دهند و نوعی اظهار دلتنگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعارخوب همراه با عمل شایسته، قطعا بر اعتماد و رضایت زائران و مجاوران که ممکن است به صورت حضوری و یا از راه دور به زیارت امام رضا(ع) بپردازند، اثرگذار خواهد بود. بنابراین تحقق عملی شعار «همه خادم‌الرضاییم» زیارت امام رضا(ع) را در این شرایط با جذابیت بیشتری همراه خواهد کرد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام رضا ع دهه پایانی صفر شهادت امام رضا ع مراسم عزاداری دهه آخر صفر حرم مطهر رضوي زائر زائران امام رضا ع امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب