Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی و عظمت جبهه مقاومت مدیون و مرهون خون شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، سردار حسن حسن‌زاده شامگاه چهارشنبه در بیست و سومین یادواره شهدای شهرستان سرخه که همراه با میزبانی از پیکر مطهر شهید سعید حسنان در سرخه برگزار شد ضمن تجلیل از 200 شهید شهرستان سرخه اظهار داشت: بعد از گذشت 41 سال از جنگ تحمیلی و آغاز دفاع مقدس در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها همه مردم قدر شناسانه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند خون شهدای دفاع مقدس در امتداد خون شهدای کربلاست و این ماندگاری را که در مردم می‌بینید روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس شب و روز با ذکر اهل‌بیت و تمسک به آنان زندگی می‌کردند بیان کرد: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی و عظمت جبهه مقاومت مدیون و مرهون خون شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس است که فرهنگ ایثار، جانفشانی و ایستادگی را در راه دین و انقلاب را احیا کردند و جبهه استکبار نگران از این فرهنگ و عظمتی است که شهدا برای ما به ارمغان گذاشته‌اند.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: سال 93 توفیق حضور در سوریه و دیدار با مسئولین سوری داشتم یادم هست روزی به منزلی مسئولی که روحانی هم بود رفتیم به‌محض ورودی آن مسئول دستانش را باز کرد ما را می‌بوسید و می‌گفت سر ما سوری‌ها زیر پای شماست و جای شما روی سر ماست. از او سؤال کردیم این جملات را با چه انگیزه می‌گوید اشک ریخت و گفت ما هر چه داریم از شما داریم اگر حاج قاسم سلیمانی نبود ما امروز خانواده، دین، کشور نداشتیم و این عزت و افتخار است که به برکت خون شهدا و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم هم تدبیر داشت و هم شجاعت و هر دوی این‌ها را در پرتوی اخلاص به کار می‌گرفت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ما راه پیدا کرده که از اخلاص و برکت حاج قاسم سلیمانی و شهدا است افزود: نگاه آرمانی یکی از ویژگی‌های شهدا به‌ویژه فرماندهان ما بود و ملت ما با همین نگاه حرکت می‌کنند که باید هوشیار باشیم که از دست ندهیم.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه رژیم منحوس باید از صفحه روزگار محو شود تصریح کرد: همان‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند تا کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

وی گفت: عملیات الی بیت‌المقدس مراحل مختلفی دارد که هنوز ادامه دارد این عملیات یک روز خرمشهر، حلب، موصل، الزهرا را آزاد کرد و مطمئن باشید که یک روز هم بیت‌المقدس را آزاد خواهد کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران عنوان کرد: اگر در طول 2 سال افتخار آفریده شد در مقابل کرونا یکی از مراحل عملیات الی بیت‌المقدس است و هر کاری که در مقابل اراده دشمن انجام می‌شود از مراحل همین عملیات است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه استان سمنان به نسبت جمعیت دومین استان شهیدپرور است عنوان کرد: اگر شهید «سعید حسنان» بعد از 37 سال آمده مأموریتش در عملیات بدر تمام شده و یک پیام برای شما مردم انقلابی و ولایی و شهیدپرور دارد که این مسیر ادامه دارد و این سرزمین را عطرافشانی می‌کند.

سردار نقدی: زیباترین صحنه‌های عالم در دفاع مقدس اتفاق افتاد‌/ خون شهدا سمبل ایستادگی در مقابل استکبار جهانی استکنگره شهدای زنجان| سردار نقدی المان شهدای گمنام خدابنده را افتتاح کرد + فیلمیادواره گرامیداشت شهید کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 در استان خراسان جنوبی به روایت تصویر

گفتنی است این مراسم با اجرای گروه سرود میثاق و مداحی محمدجواد احمدی از مداحان برجسته کشوری همراه بود.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه محمد رسول الله نظام جمهوری اسلامی سردار حسن زاده دفاع مقدس خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز با بیان اینکه پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد، گفت: پیکر پاک شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام افزود: این شهید در عملیات والفجر ۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

فولادی با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تعیین هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت، تصریح کرد: "دی. ان. ای" و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای "چشمه پهن" بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

فولادی با تاکید بر اینکه پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود، افزود: شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند