Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی اسپانیا با شکست دادن قهرمان یورو ۲۰۲۰ به عنوان اولین تیم راهی فینال دومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شد.

به گزارش تسنیم، در آغاز مرحله حذفی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، بامداد پنجشنبه اولین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میان تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا به پایان رسید که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اسپانیایی‌ها خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی اسپانیایی‌ها شروعی طوفانی داشتند و با گلزنی فران تورس در دقیقه 17 از میزبان خود پیش افتادند. تورس در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول خودش و تیمش را دو گله کرد. این در حالی بود که سه دقیقه قبل از گل دوم ماتادورها، لئوناردو بونوچی مدافع میانی و کاپیتان آتزوری با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و قهرمان یورو 2020 با 10 بازیکن به کارش ادامه داد.

ایتالیایی‌ها برای فرار از شکست تلاش کردند و در دقیقه 83 توسط لورنتزو پلگرینی یکی از گل‌های خورده را هم جبران کردند اما در نهایت نتوانستند کار را به تساوی بکشانند و از صعود به فینال لیگ ملت‌ها باز ماندند. این اولین شکست تیم ملی ایتالیا پس از 37 بازی بدون شکست بود. آخرین شکست آتزوری قبل از این بازی به ماه اکتبر سال 2018 برمی‌گشت.

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران تیم‌‌های ملی بلژیک و فرانسه به مصاف هم می‌روند. اسپانیا در فینال به مصاف برنده این بازی خواهد رفت و ایتالیا با بازنده این مسابقه برای کسب مقام سومی پیکار خواهد داشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس

باواریایی‌ها به دنبال راهی برای شکست دادن کهکشانی‌ها پس از 7 بازی ناکامی هستند.

طرفداری | از آخرین شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ 12 سال می‌گذرد.

کم‌تر از 2 ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است. پیرامون تقابل هیجان‌انگیز بایرن مونیخ و رئال مادرید، نکات آماری جالبی نیز دیده می‌شود که یکی از آن‌ها شکست‌ناپذیری کهکشانی‌ها مقابل باواریایی‌ها برای بیش از یک دهه است.

از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 7 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و یک تساوی) و باید دید امشب این طلسم شکسته خواهد شد یا رکورد کهکشانی‌ها ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است رئال مادرید در هر سه جدال اخیر خود در آلیانتس آرنا موفق به پیروزی شده‌است.

6 شکست و 1 تساوی، حاصل عملکرد بایرن مونیخ در 7 جدال اخیر با رئال مادرید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم