Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از حسن بحرینی  اعلام کرد: با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال ۱۳۱ نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با صدور این شمار پروانه بهره‌برداری طبق وضعیت موجود تا پایان شهریورماه سال جاری شمار کل پروانه‌های بهره‌برداری سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر ۵۹۰ فقره با میزان سرمایه‌گذاری ۱۹۱ هزارو ۷۵۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲۳ هزارو ۹۱۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت از بنگاه‌های تولیدی درراستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ واحد صنعتی غیر فعال در این استان فعال و به عرصه تولید باز گشته اند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید تولید داخلی جهش تولید پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید تولید داخلی جهش تولید بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر