Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:56:35 GMT

خروج مهمان ناخوانده خطرناک از توالت عمومی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۴۱۹۰

خروج مهمان ناخوانده خطرناک از توالت عمومی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند ویدئویی که صحنه پرسه شیر در داخل یک توالت عمومی را به تصویر می‌کشد.

ورود این شیر به داخل این توالت عمومی موجب وحشت افراد محلی و گردشگران شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه‌ای را که افراد محلی متوجه حضور این حیوان در داخل توالت عمومی می‌شوند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که شیر در داخل توالت عمومی حضور دارد از درب آن خارج شده و گردشگران را غرق در وحشت می‌کند. احتمال می‌رود این افراد در داخل خودرو‌های این پارک سافاری حضور داشتند که متوجه حضور شیر جنگل در داخل توالت عمومی شدند. این حادثه در یکی از پارک‌های حفاظت از حیوانات رخ داد.

بیشتر بخوانید

دوستی عجیب دختر اندونزیایی با مار غول پیکر+ فیلم

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: "توالت‌های عمومی همیشه مکانی امن و ایمن برای انسان به شمار نمی‌روند."

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: "جایی که این توالت ساخته شده زمانی محل حمام این شیر بوده است. انسان آن را اشغال کرده و این شیر به آنجا سر زده تا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کند."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی توالت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»

وزیر ارتباطات به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اراک گفت: اقداماتی برای ساماندهی و جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون رضایت مشترکین انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080132 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد