Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب "کیشیدا فومیو" نخست وزیر جدید ژاپن، ابراز امیدواری کرد که تقویت رایزنی‌ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی گردد.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای کیشیدا فومیو

نخست وزیر ژاپن

انتخاب جناب عالی به عنوان نخست وزیر کشور دوست، ژاپن را از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم که حضور جناب عالی در این مسند، فصل جدیدی از دوستی بین دو کشور را بگشاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم با توجه به روابط دوستانه و تاریخی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن و با مساعی مشترک، مناسبات و همکاری‌های فیمابین در تمامی عرصه ها، به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری بیش از پیش گسترش می‌یابد.

سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی در پرتو عدالت و پایبندی متقابل به تعهدات و توافقات بین المللی، توام با رعایت حق حاکمیت کشور‌های مستقل و صیانت از حقوق ملت‌ها بوده است. برهمین اساس امیدوارم تقویت رایزنی‌ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی گردد. ایران و ژاپن به عنوان دو دوست قدیمی می‌توانند با اصالت دادن به روابط دوجانبه، اعتماد متقابل بین خود را تعمیق بخشند.

سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم ژاپن را آرزومندم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سید ابراهیم رئیسی بین المللی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت