Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: شرایط جوی جاده های مازندران همراه با بارندگی و سطح جاده ها لغزنده است.

سرهنگ هادی عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه ساعت 21 شامگاه چهارنشبه در منطقه صخره جاده کندوان شاهد ریزش سنگ از کوه بودیم، اظهارداشت: به دلیل اینکه در زمان رخداد این حادثه، در آن محدوده خودرو تردد نداشت، خسارتی را به بار نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ترافیک در جاده کندوان و هراز به سمت البرز و تهران اکنون پرحجم است، گفت: پیش بینی می‌شود بار ترافیکی خروجی همه جاده‌های مازندران بعدازظهر امروز پنجشنبه سنگین شود.

سرپرست‌ پلیس راه مازندران از ترافیک روان در جاده سوادکوه و کیاسر تا این لحظه خبر داد و افزود: همه جاده های کوهستانی مازندران با خطر رانش سنگ و ریزش کوه مواجه هستند و باید راننده با رعایت موارد ایمنی سفرهای ضروری خود را انجام دهند.

عبادی شرایط جوی همه جاده‌های مازندران از مناطق کوهستانی تا کناره را بارانی اعلام و تصریح کرد: در ارتفاعات سیاه بیشه جاده کندوان و گردنه کدوک جاده سوادکوه با مه غلیظ و در منطقه تلمادره جاده کیاسر با مه خفیف همراه است.

وی یادآور شد: طرح محدودیت‌های کرونایی همچنان در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود‌./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جاده های مازندران جاده کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز