Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:51:27 GMT

چرا پایِ چجوری به شبکه مستند باز شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۴۳۸۵

چرا پایِ چجوری به شبکه مستند باز شد؟

مجری و تهیه‌کننده برنامه "چجوری" می‌گوید عبارت وقف چیست، باعث شد تا برنامه‌ای بسازیم و به مخاطب بیاموزیم وقف حال انسان را خوب می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ضبط فصل دوم برنامه "چجوری" با اجرا و تهیه‌کنندگی پرهام عمرانی آغاز شده و هر سه‌شنبه روی آنتن می‌رود.

پرهام عمرانی با اشاره به اینکه فصل جدید این برنامه به درخواست مخاطبان انجام شده، به تسنیم گفت: در فصل جدید این برنامه سعی کردیم از طریق ساخت برنامه تلویزیونی با جذابیت‌های بصری مهارت کلی زندگی را با توجه به نیازسنجی از مخاطب آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: این سؤال که وقف چیست، ما را ترغیب کرد که برنامه‌ای با این موضوع بسازیم وقف یک سنت حسنه دینی و انسانی است و جزو کارهایی است که حال انسان را خوب می‌کند. بسیاری از افراد با هزینه‌های زیاد یا کم در حد یک آجر یا مدرسه اقدام به این عمل می‌کنند. وقف برای ما ایرانی‌ها یک  اتفاق آشناست، باتوجه به شرایط امروز جامعه و گستردگی موضوعات نیاز بود  مسائل مختلف وقف را بررسی کنیم.

مجری و تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی عنوان کرد: برنامه "چجوری" مانند دیگر برنامه‌ها سعی می‌کند زمانی که به مسئله‌ای ورود می‌کند به تمام ابعاد آن بپردازد.

عمرانی توضیح داد: فصل جدید برنامه در 26 قسمت ساخته و آماده پخش است. این برنامه سه‌شنبه‌ها ساعت 22:30 از شبکه مستند قابل پخش است و همچنین تکرار آن چهارشنبه‌ها ساعت 5 بامداد و 10 صبح قابل مشاهده است.

شروع خاطره‌بازی‌های تلویزیونی‌ها با رادیویی‌ها/ شبکه نوستالژی صدا و سیما، لیست انتظار را پخش می‌کندرونمایی از اولین تیزر سریال نوستالژیک تلویزیونگزارش تسنیم از پشتِ صحنه "نفسِ" تلویزیون/ همه‌چیز در صحنه اتفاق می‌افتد!/ گلایه‌های آقای کارگردان از اپوزیسیون‌های "ماه عسل"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه مستند رسانه ملی شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق