Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری در پیامی انتخاب "فومیو کیشیدا" نخست وزیر جدید ژاپن را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: تقویت رایزنی‌ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام تبریک آیت الله سید ابراهیم رئیسی خطاب به فومیو کیشیدا آمده است: انتخاب جناب عالی به عنوان نخست وزیر کشور دوست، ژاپن را از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم که حضور جنابعالی در این مسند، فصل جدیدی از دوستی بین دو کشور را بگشاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطمینان دارم با توجه به روابط دوستانه و تاریخی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن و با مساعی مشترک، مناسبات و همکاری های فی‌مابین در تمامی عرصه‌ها به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری بیش از پیش گسترش می‌یابد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک خود به نخست وزیر جدید ژاپن یادآور شد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی در پرتو عدالت و پایبندی متقابل به تعهدات و توافقات بین المللی، توام با رعایت حق حاکمیت کشورهای مستقل و صیانت از حقوق ملت ها بوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: برهمین اساس امیدوارم تقویت رایزنی‌ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی گردد.

وی اضافه کرد: ایران و ژاپن به عنوان دو دوست قدیمی می توانند با اصالت دادن به روابط دوجانبه، اعتماد متقابل بین خود را تعمیق بخشند. سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم ژاپن را آرزومندم.

به گزارش ایرنا، فومیو کیشیدا روز دوشنبه ۱۲ مهر از سوی پارلمان ژاپن به عنوان نخست وزیر جدید این کشور انتخاب شد و قول داد برای کنترل بیماری کووید -۱۹ و احیا اقتصاد ژاپن تلاش کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور پیام تبریک نخست وزیر جدید بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت