Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۴۰۴ پروانه کسب با ایجاد اشتغال برای ۸۵۱۰ نفر در این استان صادر شده است.

به گزارش ایسنا داود شهرکی اظهارکرد: از کل تعداد پروانه‌های صادره طی این مدت، تعداد ۱۹ فقره با اشتغال ۴۸ نفر مربوط به خانواده‌ ایثارگران و به صورت رایگان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی افزود: پروانه‌های کسب صادره برای متقاضیان جدید در گروه خدماتی ۹۰۸ فقره، در گروه تولیدی ۵۰۰ فقره، در گروه توزیعی ۱۵۶۰ فقره و در گروه خدماتی فنی ۴۳۶ فقره بوده  که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سالجاری در سطح استان، تعداد هشت واحد معدنی غیرفعال دوباره به چرخه تولید بازگشته که زمینه ایجاد اشتغال ۱۱۶ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان