Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران صلواتی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ضوابط اختصاصی آیین‌ نامه نقل‌ و انتقالات پذیرفته‌شدگان از بدو پذیرش توضیح داد و گفت: آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد به شهر محل سکونت خانواده (کلیه مقاطع تحصیلی)، پذیرفته‌شدگان روشندل، ناشنوایی شدید و دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید (کلیه مقاطع تحصیلی) می توانند از بدو پذیرش انتقالی یا میهمانی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: همچنین همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد و همسر اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (کلیه مقاطع تحصیلی به‌ غیر از دکتری تخصصی)، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (کلیه مقاطع تحصیلی به‌غیر از دکترای تخصصی)، پذیرفته‌شدگان فارغ‌التحصیل دبیرستان‌های سازمان سما نیز از دیگر دانشجویانی هستند که شرایط انتقالی یا میهمانی از بدو پذیرش را دارند.

صلواتی در پاسخ به اینکه فرایند بررسی پرونده‌های نقل‌ و انتقالات در چه شرایطی قرار دارد، اظهار داشت: ۶ هزار و ۱۹۹ نفر از دانشجویان درخواست نقل‌ و انتقال و مهمانی ارائه داده‌اند که با بیش از ۷۴ درصد درخواست‌ها موافقت شده است و دانشجویان در حال انجام روندهای مربوطه در حوزه آموزشی هستند.

صلواتی ادامه داد: واجدین سایر ضوابط آیین‌نامه نقل‌ و انتقالات دانشجویی پس از گذراندن یک ترم تحصیلی امکان ثبت درخواست خواهند داشت.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: پذیرفته‌شدگان واجد ضوابط فوق‌ الذکر به‌ غیر از (میهمانی دائم پذیرفته‌شدگان روشندل، ناشنوایی شدید و دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید) نیازی به ثبت‌نام در واحد مبدأ نخواهند داشت.

کد خبر 5320943 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: مهران صلواتی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی جدید وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشجویان ایرانی خارج از کشور آزمون دستیاری ثبت نام دانشجویان آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان سنجش دانشگاه ها کلیه مقاطع تحصیلی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدو پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر فتحی از فراهم بودن شرایط ادامه تحصیل برای زندانیان این استان در تمام مقاطع تحصیلی به همت اداره فرهنگی و تربیتی این اداره کل خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۷۴ زندانی در مقاطع سوادآموزی، تحکیم و انتقال در حال ادامه تحصیل هستند که در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۰ برابری داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان البرز بیان کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز پس از چهار سال وقفه ۳۰ زندانی از طریق مدرسه آموزش از راه دور موفق به ادامه تحصیل شدند که شهریه این دانش آموزان از طریق اداره کل زندان‌های البرز پرداخت می‌شود. در حال حاضر یک زندانی خانم نیز در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در حال تحصیل است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام شده نمایندگان این دانشگاه جهت اخذ امتحانات به ندامتگاه فردیس مراجعه می‌کنند، گفت: تمام تلاش ما بر آن است که زندان فرصتی باشد برای بازگشت دوباره زندانیان به زندگی اجتماعی و ادامه تحصیل یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی و تربیتی ما در زندان‌هاست که در یک سال گذشته با رشد قابل تأملی روبرو بوده است.

کد خبر 6094648

دیگر خبرها

  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد