Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروغ فاریابی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رعایت قوانین رانندگی یگانه راهکار ایمنی مترددین جاده‌ای و حفظ جان و مال مردم است، افزود: میزان تلفات برون شهری ناشی از سوانح جاده‌ای در ۶ ماهه نخست سالجاری بر اساس اعلام پلیس راه استان ۲۰۸ نفر است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل در زمینه ارتقا ایمنی جاده‌های استان طی سال گذشته اظهار داشت: در خصوص کاهش تصادفات جلو به جلو این اداره کل اقدام به اجرای عملیات نوار لرزاننده میانی با خط کشی دویل در محورهای هدف با اعتبار ستادی و استانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاریابی ادامه داد: جهت کاهش تصادفات واژگونی نیز اجرای نوار لرزاننده کناری به اضافه تسطیح شیب شیروانی در محورهای هدف انجام و همچنین برای کاهش تصادفات در تقاطع‌های فرعی به اصلی این اداره کل آرام سازی ترافیک به ورودی فرعی به اصلی با تابلو و کاهنده سرعت در پروژه‌های نیمه کاره با اعتبار ستادی و استانی عملیاتی را کرده است.

فاریابی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کرد و همین امر زندگی بسیاری از هموطنان و امنیت خانواده‌های آنان را نجات خواهد داد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴ جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با ۲۲ مصوبه، ۵ جلسه کمیته فنی تصادفات مهم با ۳۶ مصوبه و ۲ جلسه کمیته آموزش و فرهنگ با ۹ مصوبه برگزار شده است.

کد خبر 5321676

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصادفات رانندگی تلفات ویروس کرونا آمار کرونا زلزله واکسن کرونا کرمانشاه بوشهر شهادت امام رضا ع عزاداری 28 صفر مشهد رحلت پیامبر اکرم ص گرگان ایلام واکسیناسیون کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران