Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این اردو که با حضور علی چینی سرمربی این تیم در قائم شهر و از روز سه شنبه ۱۳ مهرماه سال جاری آغاز شده ۲۰ فوتبالیست به اردو فراخوانده شدند.

نخستین تمرین ملی پوشان فوتبال پیوند اعضا، در شرایطی برگزار شد که بازیکنان تحت نظر علی چینی سرمربی این تیم کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین و سومین جلسه تمرین ملی پوشان فوتبال ایران در روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهربا مرور تمرینات بدنی و تاکتیکی دنبال شد و بعد از تمرین نوبت عصر بازیکنان در استخر به ریکاوری پرداختند. امروز نیز بازیکنان یک جلسه تمرین را برگزار می کنند.

تیم ملی فوتبال پیوند اعضا روز جمعه ۱۶ مهرماه در دیداری تدارکاتی برابر پیشکسوتان نساجی مازندران به میدان خواهند رفت تا روند صعودی خود برای حضوری شایسته در بازی های جام جهانی فرانسه را ادامه دهند.

گفتنی است هدایت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا بر عهده علی چینی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال است و ناصر شیردل ( مربی)، حسین اسماعیلی(سرپرست)، مجید کرمی (مدیر تیم و رئیس انجمن فوتبال)، احسان وجدی (مربی دروازه بان)، محمدرضا تاجانی (آنالیزور) و احمد اکبری (تدارکات) وی را همراهی می کنند.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا نیز به این شرح است:

وحید مظاهری، حسام فتاحی، حسین محمودی، سعید منتظر پرچی، داوود تسبیحی، رضا طهماسبی،محمد طهماسبی، مرتضی جلیلوند، علی گودرزی، علی حسن شاهی، حمزه پیرمرادیان، موسی خلیفه،رضا قدرتی، وحید جعفری، انعام رهبر، امیر معماری، براتعلی ابراهیم، فراز آذریان، امین صانعی و جواد حفظی.

این اردو پس از یک سال و نیم وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار و تمامی بازیکنان و کادر فنی پس از واکسینه شدن و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اردو حضور یافتند. مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی فرانسه و در سال 2022 برگزار می شود اما هنوز زمان دقیق و شهر برگزاری این مسابقات اعلام نشده است.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا تیم ملی فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا تیم ملی فوتبال فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان