Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول می گوید دوست دارد نحوه استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی در دنیای فوتبال تغییر کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تکنولوژی کمک داور ویدیویی (VAR) برای کمک به داوران در تصمیم گیری به دنیای فوتبال معرفی شده اما از زمان استفاده از آن در فوتبال همواره بحث و منازعاتی در مورد این تکنولوژی وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ، سرمربی قرمزهای آنفیلد نیز یکی از افرادی است که اعتقاد دارد استفاده از این تکنولوژی باید بهبود پیدا کند و ساده تر شود تا از ضربه زدن به روند مسابقات جلوگیری شود. این مربی در گفتگویی در پاسخ به این که دوست دارد چه چیزی را در دنیای فوتبال تغییر دهد، گفت:

در حال حاضر، نحوه استفاده از VAR. از کمک داور ویدیویی برای تشخیص  اشتباهات واضح استفاده می شود اما چه چیزی واضح است؟ این در مورد ما نیست. یک مساله کلی است. خطایی پیش می آید و سپس داور می گوید بازی ادامه پیدا کند اما در ادامه می بینید نه خطا بوده است. باید همین الان این شرایط عوض شود. یک نفر از اتاق VAR بگوید خطا بود و برگردیم و ضربه آزاد یا پنالتی بزنیم. به این صورت همه چیز آسان تر می شود. در حال حاضر همه فکر می کنند داور اشتباه کرده است که البته ایرادی ندارد. در چنین بازی با سرعت بالا این اتفاق می افتد اما فرد دیگری در اتاق کمک داور ویدیویی هست که همه چیز را بهتر می بیند. همه چیز به تصمیم درست بستگی دارد و نه چیز دیگر. به نظرم باید این عبارت اشتباهات واضح را از VAR حذف کنیم.

کلوپ امسال بیستمین سال مربیگری خود را جشن می گیرد.او در مورد چیزهایی که در این دو دهه یاد گرفته است می گوید:

زندگی را خیلی جدی نگیرید. میدانم فوتبال برای همه ما اهمیت دارد اما برخی مردم آن را خیلی جدی می گیرند. خیلی اوقات پیش خودم فکر می کنم: بی خیال. این فقط یک بازی است. نباید این را فراموش کنید.می دانم در شرایطی هستیم که اگر مربیان نتیجه نگیرند اخراج می شوند ولی خیلی اتفاقات دیگر در دنیا در حال افتادن است به همین خاطر اکثر اوقات می گویم خونسرد باشید و فوتبال را بیش از حد جدی نگیرید. این فقط یک بازی است. این موضوع را از زمان شروع کارم می دانستم اما در طول این دو دهه آن را به معنای واقعی کلمه تجربه کردم. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمک داور ویدیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون

پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح به خبرنگاران گفت: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد صلاح پس از درگیری با یورگن کلوپ در جریان بازی با وستهام به خبرنگاران پرتعداد منتظر واکنش، گفت؛ اجازه بدید حرف نزنم!

مشخص نیست کلوپ به صلاح مصری که آدم آرامی است، چه گفته که این‌قدر از کوره در رفته‌است! بعداز مسابقه تنها چیزی که نصیب خبرنگاران بعد از بازی لیورپول شد، عصبانیت محمد صلاح بود.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کلوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز با مداخله و میانجی‌گری صلاح را آرام کرد.

پس از پایان مسابقه، هنگامی که خبرنگاران قصد مصاحبه با محمد صلاح را داشتند، ستاره مصری تنها جمله زیر را به زبان آورد و با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد:

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد