Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوجود تجمع هزاران نفر مقابل ورودی اصلی فرودگاه کابل در ماه اوت برای خروج از افغانستان، سازمان سیا برای خارج کردن اسناد کلیدی و ماموران اطلاعاتی از یک ورودی مخفی دیگر استفاده می‌کرد.

به گزارش برنا، باوجود تجمع هزاران نفر مقابل ورودی اصلی فرودگاه کابل در ماه اوت برای خروج از افغانستان، سازمان سیا برای خارج کردن اسناد کلیدی و ماموران اطلاعاتی از یک ورودی مخفی دیگر استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو روز آخر از این در براى خارج کردن سایر شهروندان نیز از آن استفاده شد.استفاده از این ورودی که دروازه افتخار یا آزادی نام دارد، در حدی سری بوده که حتی نیروهای طالبان نیز از این اقدام باخبر نبودند.

ماموران سازمان سیا، نیروهای گارد دلتای آمریکا و نیروهای افغانِ تحت آموزش سیا، این دروازه را کنترل می‌کردند و این ماموران از همین ورودی با آخرین پرواز از افغانستان خارج شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه سازمان سیا طالبان افغانستان وال استريت ژورنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • بازخوانی یک جنایت