Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا باغبان منش معاون سیمای صدا و سیمای فارس با اشاره به برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: برنامه شاد و سرگرم کننده «خوشا شیراز» ساعت ۹ جمعه ۱۶ مهر زنده از شبکه‌های شما و فارس مهمان خانه‌های بینندگان است.

او افزود: پخش فیلم سینمایی، نمایش‌های طنز و وله‌های شاد از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در روز جمعه ۱۶ مهرماه به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیمای صدا و سیمای فارس افزود: از روز شنبه هم متناسب با حال و هوای ماه ربیع الاول سری جدید برنامه خانواده محور «کاشانه مهر» با طراحی و دکور جدید و آیتم‌های شاد و متنوع ساعت ۱۰ بصورت زنده روی آنتن می‌رود و برنامه جنگ دلگشا هم ساعت ۲۱:۱۵ هر شب زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی معاون صدای صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول برنامه‌های شاد با رنگ و بوی طنز در نظر گرفته است، گفت: برنامه ترکیبی نمایشی طنز «لبخند ایرانی» از ساعت ۹ جمعه ۱۶ مهرماه، بصورت زنده مهمان خانه‌های شنوندگان است و ۱۲۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

او افزود: ساعت ۱۸ جمعه ۱۶ مهر هم برنامه ترکیبی نمایشی طنز «نارنجستان» به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود.

جمالی گفت: برنامه ترکیبی «بهار در پاییز» هم پنج شنبه ۱۵ مهر ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو فارس تقدیم شنوندگان می‌شود.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای فارس نیز گفت: روز جمعه ۱۶ مهر به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول در بخش‌های خبری ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ سیما و ۱۶ رادیو فارس، پخش گزارش‌های رویدادی و تولیدی به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول در دستور کار قرار دارد.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم بیان کرد: فضای مجازی صدا و سیمای فارس با تهیه و تولید عکس نوشت، فتوکلیپ و استوری موشن، دریافت تصاویر و تولیدات مردمی از شهرستان‌ها و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن در فضای مجازی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول مخاطبان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ماه ربیع الاول صدا و سیمای فارس ماه ربیع الاول جمعه ۱۶ مهر رادیو فارس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش

جوانی به نام "ناصر" پس از درگیری با دوستانش، در راه بازگشت به خانه با موتورش به شدت تصادف کرده و در مسیر انقلاب به بیمارستان به عنوان مجروح جنگی بستری می‌گردد. ناصر در رمحیطی به هوش می‌آید که همه او را به عنوان مجروح جنگی می‌شناسند. او در فرار از گذشته سعی می‌کند خود را در ورای هویت تازه‌اش پنهان سازد، اما در میان مجروحین کسی هست که او را می‌شناسد... در کشاکش و رویاروئی با دنیای تازه، ناصر باید از دو چهره خود یکی را برگزیند و سرانجام با دنیای گذشته‌اش وداع می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، بازیگران فیلم هویت چه کسانی هستند؟ در هویت بازیگرانی، چون جلیل فرجاد، رضا اسدی، علی غلامی، ابوالقاسم مبارکی، احمد ناطقی، محسن عظیمی‌نیا و حسن اسدی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم هویت حدود ۷ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان هویت را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

نقدی که درباره این فیلم نوشته شده اینگونه است:

غیر از جزئیات تکنیکی، خصوصیاتی که به فیلم هویت اهمیت سیاسی و اجتماعی داد، تعریفی بود که حاتمی‌کیا از خودش تو جایگاه کارگردانی داشت. سینمای حاتمی‌کیا سینمای هشداره. نه دنبال تفسیر واقعیت‌هاست، نه توصیه می‌کنه و نه اینکه پژواک و انعکاس صدای اکثریته.

اولین فیلم حاتمی‌کیا که برخلاف باقی کارهاش از نظر تکنیکی چندان چشمگیر نبود، این خصوصیت دیده‌بانی و کشف معضلی که قراره یقه جامعه رو بگیره، وجود داشت.

اسم این فیلم (هویت) قرار بود به مسئله سال‌های بعد برای بخش قابل توجهی از جامعه تبدیل بشه و تو سینمای ایران هم این قضیه، یعنی هویت، بین طیف‌های مختلف به بحران تبدیل شد. تو دو-سه سال بعد، از مخملباف گرفته تا مهرجویی و حتی آدمی که وسط اینا بود، یعنی کیارستمی، همه فیلمایی ساختن که جان و کلام‌شون و مایه‌ی اصلی‌شون بحران هویت بود.

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت