Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سریال درام کره‌ای زبان «بازی مرکب» که به سرعت تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس شده، به گفته آکادمی تلویزیون صلاحیت شرکت در جوایز پرایم‌تایم امی را دارد.

سخنگوی آکادمی گفت چون این سریال تحت هدایت نتفلیکس که یک شرکت آمریکایی است ساخته شده و از ابتدا قرار بوده در آمریکا توزیع شود، می‌تواند وارد رقابت جوایز امی بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که «بازی مرکب» به صورت بین‌المللی تهیه شده، همچنین صلاحیت ورود به امی بین‌المللی را دارد اما این سریال نمی‌تواند وارد هر ۲ بخش شود چون قوانین آکادمی تلویزیون که واقع در لس‌آنجلس است و آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیون که در نیویورک است هر دو چنین قانونی دارند.

به این ترتیب هواداران بسیار مشتاق هستند و «بازی مرکب» ممکن است تبدیل به «انگل» تلویزیون شود. یک پروژه رکوردشکن غیرمنتظره کره‌ای دیگر که از خشونت استفاده می‌کند تا مانند «انگل» داستانی را درباره اختلاف طبقاتی بیان کند. «انگل» توانست در اسکار سال قبل جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند.

البته با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کنندگان، جوایز امی بسیار رقابتی‌تر است. مسأله محتوا هم پیش می‌آید چون «بازی مرکب» بسیار خشن است. اخیراً رای‌دهندگان آکادمی تلویزیون نسبت به این ژانر مقبولیت بیشتری نشان داده و سریال‌هایی مانند «بازی تاج‌وتخت»، «لاوکرفت کانتری» و «واچ‌من» را پیروز کرده‌اند اما این مسئله هنوز نادر است.

به هر حال نتفلیکس پدیده‌ای بزرگ در دستانش دارد که می‌تواند به سرعت به صدر مکالمه‌های فصل جوایز برسد. این سرویس نمایش آنلاین و پرده‌ای ممکن است در ابتدا با وارد کردن «بازی مرکب» به فصل جوایز زمستانی کمی وضعیت را بسنجد. این می‌تواند شامل جوایز انجمن بازیگران، انتخاب منتقدان، ایندپندنت اسپیریت و دیگر جوایز صنفی بر پایه نحوه تعیین صلاحیت شود.

تلویزیون دارد به سرعت جهانی می‌شود و گسترش استریمرهای تحت مالکیت آمریکا در سراسر جهان و ورود آن‌ها به پروژه‌های محلی غیرانگلیسی از جمله «بازی مرکب» به زودی اوضاع را برای آکادمی تلویزیون آمریکا پیچیده‌تر خواهد کرد.

کد خبر 5321716

منبع: مهر

کلیدواژه: نتفلیکس کره جنوبی برنامه تلویزیونی سریال خارجی جایزه امی تئاتر ایران جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه درگذشت چهره ها حسینیه مهر فتحعلی اویسی سازمان سینمایی محمد خزاعی کارگردان تئاتر عکاسی ماه محرم و صفر برنامه رادیویی سینمای مستند رادیو آکادمی تلویزیون بازی مرکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رخنه به قلب دشمن
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان