Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به حجم ترافیک ورودی به استان در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تقریبا بیش از ۸۰هزار خودرو در شهرهای مازندران به‌ویژه شهرهای غربی استان آماده برگشت به تهران و کرج هستند که لازم به توصیه‌ها توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اینکه با توجه به ظرفیت محدود محورهای هراز وکندوان درصورت امکان مسافران از محور سوادکوه جهت برگشت استفاده کنند،افزود: موضوع مهم این بوده حتما زمان برگشت خود را مدیریت کنند تا درگیر ترافیک چندساعته نشوند.
سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: مسافران  اگر ضرورتی برای برگشت ندارند روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته بعد را برای بازگشت انتخاب کنند.

 

این مسوول با تاکید بر ضرورت توجه مسافران به هشدارها و توصیه‌های پلیس، خاطرنشان کرد: عجله و شتاب بی‌مورد، سبقت از سمت راست و تردد در شانه خاکی جاده، حرکت نکردن در بین خطوط از دلایل اصلی بی نظمی و ایجاد گره ترافیکی در مسیر برگشت مسافران است که لازم است توجه به توصیه‌های همکاران پلیس جدی گرفته شود.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/و

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست پلیس راه مازندران ترافیک در شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال