Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:01:34 GMT

محور بزباز به بندو تا پایان ۱۴۰۱ ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۵۷۷۹

محور بزباز به بندو تا پایان ۱۴۰۱ ساخته می‌شود

ایسنا/بوشهر وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان بوشهر گفت: امیدواریم با پیشرفت فیزیکی محور بزباز به بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی-شرقی-ساحلی جنوب کشور، تا پایان ۱۴۰۱ شاهد اتمام این طرح باشیم.

رستم قاسمی در حاشیه بازید از طرح‌های جاده‌ای و همچنین مسکن به استان بوشهر سفر کرده است اظهار کرد: با توجه به سفر فردای رئیس جمهوری به استان بوشهر این سفر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر تمامی طرح‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی درسطح استان وجود دارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: محور بزباز به بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی-شرقی-ساحلی جنوب کشور، از چابهار، آغاز و به خوزستان ختم می‌شود و یکی از کریدورهای بسیار مهم و استراتژیک کشور است. طول این کریدور حدود ۱۸۵۰ کیلومتر است که ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر بوده که تاکنون ۲۷۰ کیلومتر آن ساخته شده و باقی مانده در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان بوشهر خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع محور بزباز به بندو، اقتصاد دریا و دریامحوری است، بخشی از این طرح بزرگراهی ساخته شده است.

قاسمی تصریح کرد: امیدواریم با پیشرفت فیزیکی بخش باقیمانده که ۷۰ درصد است با برنامه‌ای که در سفر رئیس جمهوری به این منطقه تدارک دیده شده تا پایان ۱۴۰۱ شاهد اتمام این طرح باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير راه و شهرسازي استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است