Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پرچم نورانی حرم ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه سپرده شد تا شروعی برای میزبانی خادمان و پیرغلامان حسینی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرمانشاه، نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی براساس تفاهم‌نامه منعقد شده در سال آینده به میزبانی کرمانشاه، دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائران حسینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان کرمانشاه همواره قدمگاه زائران عتبات عالیات بوده و اکنون میزبانی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان به نام کرمانشاه رقم خورده و پرچم ملکوتی بارگاه امام حسین(ع) تحویل نماینده ولی فقیه در این استان شده است.

همایش پیر غلامان حسینی در شهرهایی برگزار می‌شود که سبک خاص عزاداری داشته باشند که در کرمانشاه هم آیین عزادارای ثبت ملی و از آن رونمایی خواهد شد. در این همایش‌ها سبک عزاداری استان‌ها مستندسازی می‌شود تا برای مردم نشان داده و ماندگار شود، مراسم خاص عزاداری مردم کرمانشاه در ماه محرم نشانه عشق و علاقه و شور مردم این دیار به امام حسین(ع) است.

سن، حفظ بیش از دو هزار بیت شعر، سابقه خدمت در دستگاه امام حسین(ع)، تالیف داشتن و چهره اجتماعی از جمله ملاک‌ها برای انتخاب پیرغلامان در همایش است.

آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه گفت: این پرچم با پارچه‌های معمولی فرقی نمی‌کند، اما چون به نام امام حسین(ع) است ارزش بسیاری دارد، زیرا نفس مطمئنه کسی است که به خدا اضافه شده و ثارالله می‌شود.

کاروان غم عزاداری در روز شهادت امام رضا(ع) در اراک برگزار می‌شودعزاداری پایان ماه صفر در ایلام هیئت کجا برویم؟برگزاری مراسم عزاداری روز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن (ع) باحضور امام خامنه‌ا

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سینه ستبر ایران اسلامی به این میزبانی مفتخر است عنوان کرد: توفیق نصیب ما شد که پرچم امام حسین(ع) را از اجلاس هجدهم تحویل بگیریم و به مردم استان تقدیم کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: برای تربیت شدگان مکتب عاشورا و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت که با عشق به امام حسین(ع) منتظر میزبانی از قدوم مبارک زوار حسینی در گذرگاهی به قدمت تاریخ هستند، بی شک برگزاری مراسم تجلیل از خادمان اهل بیت(ع) فرصتی ارزشمند برای بهره مندی از این اجلاس معنوی است و مورد استقبال گسترده مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هیأت های مذهبی و عزاداران حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری‌های ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) را برگزار کردند بیان کرد:  امیدواریم در سال 1401 و زمان برگزاری این اجلاس با با پایان شیوع این ویروس منحوس شرایط مطلوبی برای حضور پرشکوه مردم و خادمان حسینی فراهم شود.

امیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه با بیان اینکه 1000 مهمان و پیرغلام حسینی را از 20 کشور خارجی میزبانی خواهیم کرد، گفت: بزرگداشت آیین‌های عاشورایی، معرفی گروه‌های مرجع اجتماعی و چهره‌های شاخص فرهنگی و توسعه، گردشگری مذهبی و بازنمایی مناسب و رسانه‌ای پیرغلامان و خادمان حسینی از اهداف این برنامه است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه افزود: در نظر داریم حین اجلاس برنامه‌های جانبی نظیر محفل شعر عاشورایی، روضه‌های خانگی و اجرای آیین‌های سنتی عزاداری را نیز برگزار کنیم تا به غنای کار افزوده شود.

انتهای پیام/833/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه عزاداری استانداری کرمانشاه عزاداری امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی

استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

 

 

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)