Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به درخواست های روستائیان و عشایر به رئیس سازمان امور عشایر ایران دستور داد تا با مباشرت شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تخصیص نهاده دامی به عشایر اقدام کند.

 به نقل از وزارت جهاد، در روز ملی روستا و عشایر، وزیر جهاد کشاورزی از روستای حاجی آباد شهرستان ساوه در استان مرکزی بازدید و با روستاییان و عشایر این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به درخواست‌های روستاییان و عشایر به رئیس سازمان امور عشایر ایران دستور داد تا با مباشرت شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تخصیص نهاده دامی به عشایر اقدام کند.

وی تاکید کرد: مازاد دام عشایر توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری شود تا دام پروار بر روی دست دامداران عشایر نماند.

ساداتی نژاد گفت: درصدی از دام مازاد عشایری صادر شود تا درآمد عشایر افزایش یابد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه، گازکشی مناطق روستایی و عشایری را از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : این میزان از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه های استان در سال گذشته برداشت شده است. 

شایسته با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استانهای مشهد و تهران ارسال می شوند. 

وی گفت: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز سی و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارقام موجود گل رز ، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

در گلخانه های استان ۱۲ نفر فعالیت می کنند. 

دیگر خبرها

  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی