Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

تین نیوز-سید مرتضی نصری  سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز، با بیان این مطلب افزود: در پی تماس مدیریت مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین با امدادگران اورژانس هوایی مستقر در فرودگاه شرکت هواپیمایی خدمات ویژه قزوین،بلافصله امدادگران اورژانس هوایی قزوین،با یک فروند بالگرد۲۱۴ به مناطق کوهستانی وصعب العبور رازمیان عزیمت و مرد ۵۲ ساله ای را که در حادثه تصادف دچار مصدومیت شدید شده بود را به بیمارستان ولایت قزوین منتقل و ناجی این مرد ۵۲ ساله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین، سرعت انتقال مصدومین و مجروحین را در نجات بخشی حادثه دیدگان مؤثر خوانده و خواستار همکاری مردم با مأمورین امدادی استان در این راستا گردید.
سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان در پایان از عموم مردم و رانندگانی که در جاده های کشور به ویژه در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان های زنجان و قزوین تردد می کنند، خواست با رعایت فاصله طولی از سبقت و سرعت غیر مجاز و حرکات مارپیچ و زیگزاک خودداری کرده و در هنگام وقوع حوادث همکاری لازم را با مأمورین پلیس راه راهداری،اورژانس و هلال احمر داشته و راه را برای عبور آنان باز کنند،چرا که همکاری مردم با این عوامل می تواند در نجات بخشی حادثه دیدگان از مرگ مؤثر واقع شده و انسان های بسیاری را از مرگ رهایی بخشد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پسر ۹ ساله ساکن شهر خانیمن کامفیروز هنگام توپ بازی در کنار رودخانه کر، به دلیل پرت شدن توپ در آب و تلاش برای گرفتن آن به داخل رودخانه می‌افتد.
افراد حاضر در آنجا پس از تماس با اورژانس، این کودک را به درمانگاه امام رضا کامفیروز منتقل می کنند و تیم درمانگاه و اورژانس موفق می‌شوند کودک را احیا ریوی کنند اما پسر ۹ ساله به دلیل افت شدید ضریب هوشی  جان خود را از دست می دهد.

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان