Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:42:30 GMT

افت کیفیت گندم‌ دز زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۶۳۹۶

افت کیفیت گندم‌ دز زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زمانی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با میزان گندم خریداری شده توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، گفت: از شروع فصل خرید تاکنون ۷۲ هزار تن و ۶۰۰ کیلوگرم گندم توسط این شرکت خریداری شده و پس از پایان کار اکثر مراکز خرید گندم تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در رابطه با تداوم روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان، افزود: خرید گندم مازاد بر نیاز استان تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و سیلو‌های غدیر زنجان و روباز ولایت سلطانیه آمادگی لازم برای ارائه خدمت به کشاورزان را دارد.

این مسئول در رابطه با کیفیت گندم‌های امسال، تصریح کرد: امسال وضعیت کیفی گندم استان زنجان به دلیل خشکسالی و شرایط آب و هوایی تعریفی ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با وارد کردن گندم خارجی به استان زنجان، گفت: طی دو مرحله گندم خارجی به استان زنجان وارد شد که در مرحله اول ۵۰۰۰ تن و در مرحله دوم ۲۰۰۰ تن بود و طی روز‌های آتی نیز ۵۰۰۰ تن دیگر وارد خواهد شد.

زمانی با بیان اینکه امسال گندم ذخیره شده در استان زنجان تنها کفاف نیاز زنجانی‌ها را می‌دهد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته گندم مازاد بر نیاز استان را به سایر استان‌ها ارسال می‌کردیم، اما امسال به دلیل شرایط به وجود آمده نمی‌توانیم ارسال کنیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گندم کیفیت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به برداشت گندم در مزارع استان با مشارکت ۳۲۰ کمباین گفت: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن محصول گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده است. - اخبار استانها -

رضا تنگستانی مکان در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به استقرار مراکز خرید گندم در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: امسال 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت که با توجه به وضعیت بارش باران پیش بینی می‌شود حدود 40 هزار تن گندم برداشت و خریداری شود.

وی افزود: نرخ خرید تضمینی گندم معمولی هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان و گندم دوروم  18 هزار تومان تعیین شده است.

 تنگستانی مکان گفت: تا به امروز حدود 28 هزار و 400 تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر اضافه کرد: محصول گندم آبی در استان بوشهر با بکارگیری 320 دستگاه کمباین در حال برداشت است.

وی با بیان اینکه خرید گندم توسط 13 مرکز خرید صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی شامل 2 مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، 3 مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و 8 مرکز مباشر تعاون روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان