Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیبشکسوت تیم ملی گفت: حضور بانوان خبر بسیار خوبی است و برای شروع یک فرهنگ سازی می‌تواند گام موثری باشد. با حضور بانوان خیلی از مسائل در استادیوم رعایت خواهد شد و جو بهتری را شاهد خواهیم بود.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره بازی تیم ملی ایران مقابل امارات در راه جام جهانی اظهار داشت: بازی با تیم‌های عربی همیشه سخت است، مخصوصا که این تیم‌ها غالبا چند ملیتی هستند و ضدفوتبال را هم خوب بلدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فنی و روحیه‌ تیمی، در سطح بسیار بالایی قرار داریم و یبیشتر بازیکنان ما لژیونر‌ها هستند که اکثرا شرایط خوبی دارند و می‌توانیم با تکیه بر قابلیت آنها عملکرد خوبی داشته باشیم. شانس بالایی برای موفقیت در این ۲ بازی داریم و اگر اشتباهی در خط دفاع نداشته باشیم می‌توانیم در خط جلو به آنها ضربه بزنیم. ۹ بازی نباخته ایم و اگر این بازی را ببریم مقابل کره کار ساده تری خواهیم داشت.

وی درباره دیدار حساس با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: کره در خط دفاع ضعف دارد، اما در هافبک و فوروارد بازیکنان خوبی در اختیار دارد. در واقع نقطه قوت ما نقطه ضعف ژاپن است و این می‌تواند به سود ما باشد. بازی با این حریف همواره سخت بوده و نباید فکر کنیم کار راحتی داریم. امیدوارم بچه‌ها این ذهنیت را نداشته باشند که مقابل کره شکست ناپذیریم و بتوانیم روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با حضور هواداران در استادیوم آزادی تصریح کرد: لحظه شماری می‌کنم که مردم به استادیوم‌ها برگردند و شور و نشاط به فوتبال تزریق شود. .

بهتاش فریبا در پایان در خصوص شانس صعود به جام جهانی و توقعات از تیم ملی خاطرنشان کرد: به نظرم با پیروزی در این ۲ بازی ۹۰-۸۰ درصد راه صعود قطعی می‌شود. سال ۱۹۷۸ که به جام جهانی آرژانتین صعود کردیم از کل آسیا و اقیانوسیه ۱ تیم به این جام صعود می‌کرد و جمعا ۱۶ تیم در این تورنمت حضور داشتند. کار بسیار سخت و مهمی با حشمت مهاجرانی انجام دادیم و حالا نباید با این تعداد سهمیه فقط صعود به جام جهانی را موفقیت بدانیم. باید پله پله جلو برویم و از تیم ملی توقعات به جا داشته باشیم. نباید خودمان را با ژاپن و کره مقایسه کنیم ما قدرت اول آسیاییم، اما صرفا با غیرت و تلاش بازیکنان، اما برنامه ریزی و مدیریت راهبردی نداریم. ژاپن و کره پتانسیل ما را ندارند و با برنامه ریزی دقیق به اینجا رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال وارد دبی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال جام جهانی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها

پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که شناخت حمید مطهری سرمربی تراکتور از آبی‌پوشان در دیدار فردا به سرخپوشان تبریزی کمک خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل استقلال با تراکتور در تبریز گفت: این یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی استقلال در این فصل داشته باشد و البته نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان هم مهم است. بازی‌های تراکتور و استقلال معمولاً از لحاظ فنی بازی‌های خوبی بوده و این بار بحث امتیاز گرفتن برای استقلال بسیار مهم است.

طی شدن 80 درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

 

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: شرایط تراکتور هم بعد از آمدن حمید مطهری متفاوت شده است. البته این مربی برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد، ولی مسئله مثبت برای تراکتور این است که مطهری به خوبی استقلال را می‌شناسد. حالا باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، تأکید کرد: هر دو تیم شانس برد دارند، ولی اگر بازی در تهران برگزار می‌شد قطعاً شانس استقلال را بیشتر می‌دانستم. بازی در زمین تراکتور و برابر هواداران این تیم سخت است، ولی استقلال شرایط روحی خوبی دارد. از طرفی سرنوشت قهرمانی استقلال هم دست خودش است و اعضای تیم می‌دانند که از بازی‌های باقیمانده از جمله بازی مقابل تراکتور چه می‌خواهند.

فریبا راجع به اینکه تراکتور در دو فصل اخیر در اکثر بازی‌های بزرگ، نتایج خوبی برابر رقیبان مستقیمش نگرفته است، تصریح کرد: به هر حال این آمار دروغ نیست و تراکتوری‌ها باید خودشان کالبدشکافی کنند که چرا در بازی‌های بزرگ نتایح خوبی نگرفته‌اند. شاید آنها از لحاظ روحی آماده چنین بازی‌هایی نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه شانس قهرمانی این تیم بیشتر است یا پرسپولیس، اظهار داشت: استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و با همین دست فرمان جلو برود، قهرمان خواهد شد. اگر استقلال نتیجه بگیرد نتایج دیگر تیم‌ها مهم نیست، در شرایط فعلی شانس قهرمانی استقلال بیشتر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم