Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از کشته شدن سرکرده بارز داعشی در منطقه «وادی الثلاب» در دیالی در شرق عراق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد العزاوی» از فرماندهان حشد شعبی عراق از کشته شدن سرکرده بارز داعشی در «وادی الثلاب» به همراه یکی از محافظانش خبر داد.

وی در گفتگو با المعلومه اعلام کرد: همه شواهد اطلاعاتی حاکی از آن است که دو جسدی که روز گذشته در عمق «وادی الثلاب» در شمال دیالی  کشف شدند به سرکرده داعش و محافظش تعلق دارد که در حمله هوایی سه روز قبل کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العزاوی گفت: سرکرده داعش در «وادی الثلاب» در بسیاری از حملات علیه نیروهای امنیتی مشارکت داشته است و هلاکت او ضربه مهلکی به داعش محسوب می‌شود که تاکنون 13 سرکرده خود را در محدوده استان دیالی از دست داده است.

وی بیان کرد: نیروهای ارتش عراق حمله تروریستی به یکی از مراکز در عمق منطقه «سرحه» در مرز دیالی با صلاح الدین را دفع کرد و دست به عملیات جستجوی گسترده کرد.

دستور ویژه سخنگوی «الکاظمی» درباره تسهیل فعالیت اصحاب رسانه در عراق

«یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داد که روند کار و پوشش خبری اصحاب رسانه در این کشور تسهیل شود.

وی افزود: خبرنگاران شرکای واقعی در پیروزی بر داعش هستند و باید مسیر کار آنها هموار باشد.

خنثی سازی تحرک داعش برای ربودن یک غیرنظامی

السومریه به نقل از منابع نظامی عراقی گزارش داد که تلاش داعش برای ربودن یک غیرنظامی در «مخمور» در استان نینوا در شمال غرب عراق ناکام ماند.

دو کشته و زخمی در حمله داعش به شمال دیالی

منابع عراقی اعلام کردند: بر اثر حمله تک تیراندازان داعش در حومه «الصفره »در 75 کیلومتری شمال بعقوبه یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است. نیروهای امنیتی وارد عمل شده و اوضاع تحت کنترل است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد

تحقیقات نیویورک تایمز حاکی از آن است که سایت‌های متعلق به آژانس‌های امدادی غربی در نوار غزه حتی پس از اطلاع رسانی به ارتش رژیم صهیونیستی از وجود آن ها، بمباران می‌شوند.

در همین رابطه منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک تیم مسئول تامین و توزیع کمک‌های بشردوستانه در شهر غزه، هشت نفر شهید شدند.

همچنین حمله روز اول آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین) رژیم صهیونیستی به خودروی سازمان غیردولتی «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه باعث کشته شدن هفت امدادگر این سازمان شد. در این حادثه راننده فلسطینی آن‌ها نیز جان خود را از دست داده است.

این حمله ساعاتی پس از آن روی داد که اعضای این گروه غیردولتی با یک کشتی حاوی کمک‌های غذایی به نوار غزه رسیدند و به مناطق شمالی آن رفتند.

همچنین تصاویری از اجساد پنج کشته منتشر شد که در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه قرار داشتند و تعدادی از آن‌ها لباس‌هایی با آرم خیریه پوشیده بودند.

بر اساس بیانیه این سازمان، کشته‌شدگان استرالیایی، لهستانی، کانادایی - آمریکایی، انگلیسی و فلسطینی بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا