Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  زوج جوانی که اعتیاد به مواد مخدر دارند با خونسردی وارد ساختمان‌ها شده و دست به سرقت میلیونی از خانه‌ها می‌زدند.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب در جریان سرقت میلیونی از یک خانه در منطقه نواب قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت میلیونی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستگیری مامور قلابی مترو دروازه دولت + عکس

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی و بررسی دوربین‌های مداربسته پی بردند که زوج جوانی با خونسردی وارد ساختمان شده و پس از تخریب قفل در خانه اقدام به سرقت ۶۰۰ میلیون تومان وسایل با ارزش و طلا از داخل خانه می‌کنند.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: تیم پلیسی با اقدامات پلیسی خیلی زود موفق به شناسایی زوج جوان شدند و در کمتر از ۱۲ ساعت این زوج جوان در مخفیگاهشان دستگیر و وسایل سرقتی از داخل خانه شان کشف و در ادامه مالخر این باند دو نفره نیز دستگیر شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: این زوج سارق با توجه اینکه به هر ۲ به محل سرقت مراجعه می‌کردند در صورت مشاهده اهالی ساختمان کسی به آن‌ها شک نمی‌کرد و به راحتی پس از ورود به ساختمان‌ها اقدام به تخریب قفل در ورودی خانه‌ها کرده و دست به سرقت می‌زدند.

سرقت زوج معتاد در جنوب تهران
وی افزود: زوج جوان اعتیاد به مواد مخدر داشته و انگیزه شان برای سرقت، تامین هزینه‌های اعتیادشان است که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قدم زاده در پایان گفت: شهروندان توجه داشته باشند در صورت مشاهده افراد مشکوک حتی به صورت زن و شوهر ماجرا را به پلیس گزارش دهند، چون به تازگی سارقان برای فریب اهالی ساختمان‌ها پر جمعیت به صورت زن و شوهری دست به کار می‌شوند تا کسی به آن‌ها شک نکند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد به مواد مخدر سرقت اموال زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ صادق ضرونی؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده فرشته و الهیه، با آموزش واحدهای گشتی، سارقان در حین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی و با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری 101 تجریش منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت‌های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شده بودند، افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران، به یک موتورسیکلت لاکی‌رنگ که راکب آن قصد موبایل‌قاپی در مقابل ماموران را داشت، مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله به لاستیک موتور، موفق به دستگیری سارقان شدند.

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین 3 عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیر متعارف کشف شد، متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

وی به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت مشابه و شناسایی مال‌باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای 4شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد