Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین از احتمال دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، پسکوف در جریان برگزاری کنفرانس خبری امروز خود در خصوص دیدار احتمالی سید ابراهیم رئیسی و «ولادیمیر پوتین» رؤسای جمهور ایران و روسیه گفت: احتمال دیدار پوتین و رئیسی تا پایان سال جاری منتفی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی برگزاری این دیدار وجود داشته و همه چیز به موضوع همه‌گیری کرونا بستگی دارد.

لازم به ذکر است پسکوف پیشتر در روزهای پایانی شهریور ماه از به تعویق افتادن دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه خبر داده بود؛ دیداری که قرار بود پس از ملغی شدن آن، در حاشیه برگزاری اجلاس سازمان همکاری شانگهای برگزار شود.

اما با لغو حضور پوتین در اجلاس همکاری شانگهای، بار دیگر دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه به تعویق افتاد. اکنون پسکوف می‌گوید احتمال دیدار دو طرف تا پایان سال جاری میلادی وجود دارد.

کد خبر 5321815

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف سیدابراهیم رئیسی ولادیمیر پوتین ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین ایران سوریه لبنان عربستان سعودی ترکیه داعش فرانسه طالبان رؤسای جمهور ایران و روسیه تا پایان سال جاری احتمال دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز جمعه گفت که اظهارات اخیر دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه اوکراین «حق» دارد با استفاده از تسلیحات تحویلی انگلیس به خاک روسیه حمله کند، «خطرناک» است و بیانگر «تشدید لفظی» تنش اوکراین و روسیه است. 

پسکوف خاطرنشان کرد: «این‌ها تشدید مستقیم درگیری اوکراین است که می‌تواند به طور بالقوه خطری برای امنیت اروپا و کل معماری امنیت اروپا باشد».

او پیش از سفر به اوکراین هم در سخنانی جنجالی گفته بود که تسلیحات ارائه شده از سوی انگلیس به اوکراین می‌تواند برای حمله به داخل روسیه مورد استفاده قرار گیرد. کامرون در جریان دیدار پنجشنبه خود با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در کی‌یف، خاطرنشان کرد که "اوکراین این حق را دارد. همانطور که روسیه به داخل اوکراین حمله می‌کند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است