Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتشار صحبت‌های مرتضی کرمانی مقدم از اعضای کادر فنی تیم خیبر خرم‌آباد (حریف تدارکاتی تیم استقلال) و ابراز تاسف نسبت به شرایط زمین تمرینی تیم استقلال خیلی از هواداران این تیم را نسبت به شرایط تمرینی تیم محبوبشان نگران کرد. علیرضا اکبرپور هافبک مهاجم اسبق استقلال درباره صحبت‌های کرمانی مقدم و وضعیت زمین تمرین تیم استقلال همچنین دیدار پیش روی تیم ملی مقابل امارات حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیدید کرمانی مقدم درباره شرایط زمین تمرین استقلال اظهار تأسف کرده و گفته تیم های دسته دومی هم در این قبیل زمین ها تمرین نمی کنند؟

علیرضا اکبرپور گفت:

ایشان واقعیت را گفته است. به طور کلی در تیم استقلال و دیگر تیم های باشگاهی مانند آن معضل زمین تمرین وجود دارد. در حالی که تیم های بزرگی مثل استقلال نباید مشکل زمین تمرین داشته باشند بلکه اولین امکانات یک باشگاه متوسط داشتن زمین تمرین است چه برسد به استقلال با این بزرگی و جایگاه فوتبالی. وقتی به باشگاه‌های بزرگ کشورهای همسایه یا اروپایی سر می‌زنید، می بینید هر کدام ۱۰ الی ۲۰ زمین تمرین دارند که فقط ۵ یا ۶ تای آن کنار یکدیگر قرار گرفته اند اما در ایران ما این مشکل را داریم.

چرا چنین وضعیتی وجود دارد؟

علیرضا اکبرپور گفت:

واقعا جای سوال است که ما چرا در کشوری با این عظمت و این همه شرایط آب و هوایی مختلف، مشکلی داریم که برای خیلی از کشورها با آب و هوای نامساعد حل شده است. شرایط ایران نسبت به کشورهای عربی برای داشتن زمین های چمن کاملاً مساعد است ولی ما در ایران با این مشکل مواجه هستیم. بعد هم توقع داریم که برویم و تیم‌های عربی را ببریم. در واقع آن چیزی که ما باید داشته باشیم را نداریم و آنها دارند. کشوری با این همه بازیکن با استعداد که در آسیا بهترین ها هستند در داشتن اولین امکانات برای بازی فوتبال که زمین است مشکل دارد. این باعث شرمساری است.

فکر می کنید آجرلو این مشکل را برای استقلال برطرف می کند؟

علیرضا اکبرپور گفت:

امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته همیشه مدیرانی که به استقلال می آیند ابتدا با مشکلات زیادی دست به گریبان می شوند. امیدوارم سال جدید برای استقلال یک سال بدون دغدغه و استرس باشد.

بازی با امارات برای تیم ملی‌مان چه اهمیتی دارد و شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می کنید؟

علیرضا اکبرپور گفت:

امارات فوتبال آنچنانی ندارد. ولی با این همه نباید آنها را دست کم. ما هم بازیکنان خوبی داریم که شرایط فوق العاده‌ای در تیمهای خارجی دارند. فکر می‌کنم یک برد مطلوب مقابل امارات می‌تواند شرایط روحی تیم ملی برای دیدار با کره را در سطح خوبی بالا بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علیرضا اکبرپور استقلال علیرضا اکبرپور تیم استقلال زمین تمرین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال