Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ علی حیدری دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی در ورزش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت‌وگویی را با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز انجام داده که در ادامه می خوانیم.

بزرگ ترین موفقیتم ورود به رشته مدیریت ورزشی است

بنده محقق و پژوهشگر در زمینه ی مدیریت ورزشی هستم و موفقیت هایی نظیر قهرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ استان تهران سال ۹۶، اخذ مدرک دوره ی بازاریابی ورزشی ارائه شده از دانشگاه Northwestern آمریکا را به دست آورده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بزرگترین موفقیتم را در این میبینم که وارد رشته ی مدیریت ورزشی شدم و با علاقه و انرژی زیاد به سمت آینده در حال حرکت هستم.

باید بستری برای به تصویر کشیدن توانایی های دانشجویان فراهم شود

مسئولین دانشگاه آزاد به خصوص مدیر محترم دانشکده علوم انسانی جناب آقای دکتر مرتضایی و مسئول محترم روابط عمومی ورزش دانشگاه آزاد جناب آقای دکتر آرمان پس از برگزیده شدن در این جشنواره بی دریغ حمایت کردند اما توقع من به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی این است که بستر برای به تصویر کشیدن توانایی های دانشجویان از لحاظ آکادمیک، اجرایی و عملیاتی در ورزش کشور فراهم شود زیرا در این شرایط دانشجو احساس وجود و تعلق خاطر نسبت به ورزش پیدا می کند و به دغدغه های ورزش و جامعه خود اهمیت می دهد و مسئله محوری را در حیطه ی فعالیتش اولویت قرار می دهد که باعث پیشرفت و توسعه شخص و ورزش کشور می شود.

در پایان از کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک و کمیته ورزش کمیسیون ملی یونسکو ایران و عواملی که در برگزاری این جشنواره تلاش کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم که این جشنواره را به خوبی اجرا کردند.

هومن جعفری کد خبر: 1114014 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد مدیریت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما تلویزیونی المیادین تصاویری از تحصن و اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کلمبیا، آریزونا، جورج واشنگتن و کالیفرنیا پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن، دانشجویانی را که در محوطه این دانشگاه تحصن کرده اند، به اخراج و تعلیق تحصیلی در صورت تداوم اعتراضات تهدید کرده است.

در بیانیه مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن آمده است که به دانشجویان ابلاغ شده است رفتار آنها نقض سیاست‌های دانشگاه محسوب می‌شود.

این در حالی است که دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن تلاش‌های مستمر را برای بی اعتبار کردن و مخدوش نشان دادن جنبش دانشجویی و متهم کردن آن به یهودی ستیزی رد کردند.

دانشجویان دانشگاه نیویورک هم پس از اینکه پلیس چادر‌های تحصن آنها را جمع کرده بود، چادر‌هایی جدیدی را برای اعلام همبستگی با غزه برپا کردند.

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی