Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:10:29 GMT

مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در لامرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۰۸۸

مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در لامرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد و خطیب این مراسم پیش از ظهر پنجشنبه طی سخنانی اظهار کرد: خداوند از پیروان حضرت نوح، ابراهیم را عطا کرد که یک فاصله زمانی دو هزار و ۶۰۰ ساله بود که ابراهیم پیرو حضرت نوح بود و فاصله در مکتب را نمی‌توان تصور کرد زیرا همه ما پیرو تفکرات حضرت علی (ع) هستیم و آن را قبول داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر توحیدی که حضرت نوح دنبال می‌کرد به توحیدگر دیگری به نام حضرت ابراهیم، و یک انسان موحد دیگر نیز دنبال کرد.

وی با اشاره به اینکه مکتب شیعی باید حفظ شود، به موقعیت شیعه پرداخت و گفت: امروز اگر می‌بینید که انسان‌های شیعه بر حاکمان ظلم، خط و نشان می کشند و می‌گویند باید اینان سرجای خود بنشینند به دلیل این است که شیعه، یک مکتب صحیح است.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: در مقابل مشرکان، افرادی هستند که بهترین جنبندگان روی زمین هستند و اینان صالحانند.

خطیب این مراسم معنوی تصریح کرد: اگر کسی ایمان به خداوند سبحان بیاورد و در مسیر الهی قرار بگیرد زندگی آینده و آخرت خود را تأمین کرده است.

وی به موقعیت شیعه طبق فتاوای بزرگان اهل سنت پرداخت و گفت: پیامبر (ص) به امیرالمومنین (ع) اشاره کردند، و این جمله را فرمودند که علی و شیعیانش کسانی هستند که خالصند.

وی افزود: پیامبر به امیرالمومنین اشاره کرد و فرمودند مصادق آیه (إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَٰئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِیَّةِ) تو و شعیان و پیروان تو هستند.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: قرآن را باید به واسطه ولایت تفسیر کرد، نه غیر از آن، زیرا با ولایت همه چیز ما تضمین شده است.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد سپاه افزود: رهبری فرمودند من از سپاه ۱۰۰ درصد راضی هستم، و این برای سپاه مدال افتخار است.

امام جمعه لامرد در ادامه سخنان خود گفت: راه حقانیت باید باز باشد و دشمن می‌خواهد محور مقاومت شکل نگیرد و بین مردم اختلاف افکنی کند.

حسین زاده گفت‌: امام رضا (ع) پایگاه تمدنی دیگری را در درون جایی که آینده، تمدن ساز خواهد شد یعنی ایران اسلامی بنا نمودند که در کنارش افرادی همچون حسن زاده عاملی، و امام خمینی (ره) پرورش می‌یابند.

امام جمعه لامرد افزود: به واسطه خون دادن و زحمات علما و دیگران، حسن زاده عاملی‌ها پرورش می‌یابند.

کد خبر 5321857

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری لامرد امام رضا ع شهادت امام رضا ع علی حسین زاده ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا کرمانشاه مشهد عزاداری 28 صفر مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم ص خراسان رضوی گرگان ایلام حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)