Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رستم قاسمی که روز پنجشنبه  برای بازدید از برخی از پروژه‌های جاده‌ای و همچنین مسکن به استان بوشهر سفر کرده است در جریان بازدید از منطقه کنگان، دیر و عسلویه اعلام کرد: محور بزباز- بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی-شرقی- ساحلی جنوب کشور، از چابهار، آغاز و به خوزستان ختم می شود و یکی از کریدورهای بسیار مهم و استراتژیک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: طول این کریدور حدود یکهزارو ۸۵۰ کیلومتر است که ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر بوده که تاکنون ۲۷۰ کیلومتر آن ساخته شده و باقی مانده در حال انجام است.

قاسمی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع محور بزباز- بندو، اقتصاد دریا و دریامحوری است، اظهارداشت: بخشی از این پروژه بزرگراهی احداث شده است. 

وی گفت: امیدواریم با پیشرفت فیزیکی بخش باقیمانده که ۷۰ درصد است با برنامه ای که در سفر رییس جمهوری به این منطقه تدارک دیده شده تا پایان ۱۴۰۱ شاهد اتمام این پروژه باشیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: محور بزباز- بندو بخشی از بزرگراه نوار ساحلی جنوب کشور در استان بوشهر به طول ۳۲ کیلومتر است و بزرگراه در انتهای حوزه استحفاضی استان به سمت هرمزگان است.

قاسمی گفت: باتوجه به نداشتن ایمنی کافی و محور فرعی بزباز - بندو -  تقاطع عسلویه، ضرورت احداث و تکمیل محور بزرگراهی در سال‌های گذشته با هدف افزایش ایمنی تردد کاربران با خروج از مناطق روستایی، کاهش مصرف سوخت، تکمیل شبکه بزرگراهی استان و جنوب کشور، اصلاح دسترسی‌های لازم بزرگراه عسلویه - لامرد، رعایت پدافند غیرعامل به جهت دسترسی به شبکه راه آهن، تکمیل بزرگراه بزباز - بندو را یکی از مهمترین اولویت‌های پروژه‌های راهسازی استان کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان بوشهر این سفر انجام شده است. در این سفر تمامی پروژه‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی درسطح استان وجود دارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد.

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو +جزییات کامل کوییک ۲۳۲ میلیون تومان شد + جدول با ۸۶میلیون، ۲۰۷ سقف شیشه ای بخرید +لینک مهلت دو هفته‌ ای وزیر برای بهبود اوضاع خودرو / تصمیمات سخت در راه است؟ دنا پلاس ۴۶۰میلیون تومان شد + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رستم قاسمی استان بوشهر جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس بیانیه دولت منطقه ماژووا در استان گوانگ‌دونگ واقع در جنوب چین، شمار قربانیان فروریختن بخشی از یک بزرگراه در این منطقه، به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

براساس اعلام مقامات، پس از فرونشست بخشی از این بزرگراه به طول ۵۸.۷ متر، ۱۸ خودرو به چاله سقوط کردند. بخش‌هایی از استان گوانگ‌دونگ در دو هفته اخیر، تحت تاثیر بارندگی‌، سیل و تگرگ بی‌سابقه بوده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، آنها پس از عبور از بخشی از اتوبان پیش از فروریختن، صدایی بلند شنیده و سپس چند متر پشت سرشان چاله‌ای بزرگ دیده‌اند.

کد خبر 6094332

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین