Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:22:22 GMT

انفجار گاز شهری در کرج ۸ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۳۱۱

انفجار گاز شهری در کرج ۸ مصدوم داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از انفجار گاز شهری در منطقه چهارصد دستگاه کرج خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جمعیت هلال احمر، محمد باقر خلفی اظهار کرد: بنا به گزارش مردمی در ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه در منطقه چهارصد دستگاه کرج، با احتمال نشت گاز در یک منزل مسکونی منجر به مصدومیت افراد آن منزل و تخریب بیش از ۱۰ منزل همجوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی، اورژانس، اداره گاز، شهرداری، نیروی انتظامی و تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال البرز در صحنه حضور داشتند. این حادثه هشت نفر مصدوم شدند که هفت نفر با آمبولانس اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافت و یک نفر هم در محل حادثه درمان شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: عملیات حدود ساعت ۲:۱۵ بامداد امروز ۱۵ مهرماه به پایان رسید.

کد خبر 527244

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر انفجار گاز شهری در کرج حوادث تلخ امروز امدادگران هلال احمر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز