Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@05:30:24 GMT

حضور حمید عبداللهی در ‌کادر فنی نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۵۴۲

مربی پیشین تراکتور تبریز به تمرینات نفت مسجدسلیمان می رود

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در روزهای اخیر در تهران پیگیری می‌شود.

با تصمیم فراز کمالوند، حمیدرضا عبداللهی مربی پیشین آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در تمرینات نماینده استان خوزستان حاضر و به کادر فنی نفت اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حضور سینا عشوری، بابک عبادی، حمزه حدادی، رضا طاهری، امیر محبی و هوشنگ چراغی در کادر فنی زردپوشان MIS قطعی شده بود. البته مربیان فوق هنوز قرارداد خود را با نفت امضا نکرده‌اند و قرار است این اتفاق در ابتدای هفته آینده رخ دهد.

شاگردان فراز کمالوند در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، میهمان پیکان خواهند بود.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد