Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری  آنلاین نمایندگان اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند اما عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم حذف شد و محمد علی گرایی در ۷۷ کیلوگرم نیز مقابل حریف روس تن به شکست داد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دومین مبارزه  نیز برابر لی از کره جنوبی در همان دقیقه نخست با نتیجه قاطع ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف غنی زاده از آذربایجان رفت و در ادامه درخشش خود در همان تایم نخست با نتیجه قاطع ۹ بر یک صاحب برتری شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مختاری برای رسیدن به فینال بعداز ظهر امروز(پنج شنبه) به مصاف آمویان از ارمنستان می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمد علی گرایی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل آیک مناتسکانیان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه نیز مقابل جلا بولکوادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل رومن ولاسوف دارنده ۲ طلای جهان و ۲ طلای المپیک در همان تایم نخست با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. گرایی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیب روس به فینال باشد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، پژمان پشتام در دور نخست به مصاف سینگ هارپرت از هند رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، وی سپس با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل طارق عبدالسلام از بلغارستان به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. پشتام در سومین مبارزه مقابل رادزیک کولیو از بلاروس به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست مقابل حریفی از آمریکا تن به شکست ۱۰ بر یک داد و با توجه به شکست سنگین کشتی گیر آمریکایی در دور دوم مقابل حریفی از ارمنستان، عباس پور خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

کد خبر 630807 برچسب‌ها کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی برتری رسید و راهی یک دور نخست نیمه نهایی نهایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند

دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی باواریایی‌ها و شکست سنگین دورتموند در دیداری خارج از خانه پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

هر دو گل بایرن مونیخ در این بازی توسط هری کین در دقایق 9 و 61 (پنالتی) به ثمر رسید و تنها گل اینتراخت فرانکفورت را هم اوگو اکیتیکه در دقیقه 23 زد. بایرن مونیخ با این نتیجه  69 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات را تثبیت کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 4 بر یک به میزبانش لایپزیگ باخت. جیدون سانچو در دقیقه 20 این بازی دورتموند را پیش انداخت اما لایپزیگ با بازگشتی مقتدرانه گل خورده را با 4 چهار ایکونا اوپندا 23، بنجامین سسکو 2+45، محمد سیماکان 46 و کریستوف بائو‌م‌گارتنر 80 پاسخ داد و بازی را برد.

بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

با این نتیجه لایپزیگ رده چهارمی 62 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با دورتموند 57 امتیازی، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. این در حالیست که تنها 3 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

در دو بازی دیگر آگزبورگ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمانش وردربرمن شد و فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه 2 بر یک به ولفسبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن از ساعت 20 به وقت تهران میزبان اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)