Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:50:43 GMT

حالِ عزت‌الله مهرآوران وخیم شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۸۶۰

حالِ عزت‌الله مهرآوران وخیم شد

به گزارش تابناک به نقل از فرارو؛ چند روزی بود خبرهای خوبی از بیمارستان آتیه می‌رسید؛ ابتدا بحث خروجِ عزت‌الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از خواب مصنوعی مطرح شد. سپس هژیر فرزندش خبرهای خوبی از وضعیت رو به بهبود پدرش داد اما امروز گویا وضعیت عمومی این بازیگر پیشکسوت به هم ریخته و با اینکه داروهای بیهوشی را قطع کرده‌اند هنوز هوشیار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآوران در جریانِ ساخت سریال "ساخت ایران3" دچار این بیماری شد و به تشخیص پزشکان و جلوگیری از استرسِ بیماری به خواب مصنوعی رفت. گفته می‌شود روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده اما یک مقداری از نظر معده و قلب، دچار مشکل شده، اما در عینِ حال پزشکان به سلامتی او امیدوارند.

تا جائیکه نیک‌نام حسینی‌پور چند روز قبل اعلام کرد که «وضعیت همین‌طور پیش برود و بتوانند بحث خوراک او را کنترل کنند و واکنشی که معده به غذا نشان می‌دهد شلنگی که در داخل نای او قرار داده‌اند را خارج می‌کنند تا به حالت عادی تنفس کند. امیدوارم روز به روز حال ایشان بهتر شود و خبرهای خوبی را از ترخیص و سلامتی کاملِ ایشان اعلام کنیم.»

اما وضعیت امروز خانواده عزت‌الله مهرآوران را نگران‌تر از روزهای قبل کرده است. هژیر مهرآوران به خبرنگار تسنیم می‌گوید: امروز که به بیمارستان رفتم خیلی امیدوارم نکردند و گفتند وضعیت عمومی پدرم، به هم ریخته است. مسئله کرونا رفع شده اما ویروس روی بخش‌های مختلف بدن تأثیرات خودش را گذاشته و همه ارگان‌های مهم را درگیر کرده است. روز گذشته به ما خبرهای خوبی دادند اما انگار همه‌چیز غیرقابل پیش‌بینی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا رو به بهبودی می‌رود و یا خدایی ناکرده اتفاقات بدتری می‌افتد.

فرزند عزت‌الله مهرآوران همچنین تأکید کرد: وضعیت عمومی‌شان خوب نیست و با قطع شدن داروها، هوشیاری به دست نیامده است. تنفسِ پدر به دستگاه وابسته است و اوضاع و احوالِ مطلوب و خوبی هم ندارند. از مردم عزیزمان می‌خواهم در این روز عزیز برای سلامتی پدرم دعا کنند تا هرچه زودتر شاهد بهبودی‌شان باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی مهرآوران عزت الله مهرآوران اعمال ماه صفر حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی عزت الله مهرآوران خبرهای خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901129

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران