Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدزاده قانعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار وصول مطالبات شد و اظهار داشت:دستگاه های اجرایی فقط ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات را پذیرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در قبال ساخت و سازهای ادارات، شهرداری شیروان پاسخ استعلامات را به موقع داده است تا اعتباری برگشت نخورد انتظار می رود دستگاه های اجرایی شهرستان هم هم به تعهدات خود عمل کنند و نسبت به پرداخت بدهی خود سریع تر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده قانعی با ابراز گلایه از اینکه این مبلغ بدهی مربوط به ۱۰ سال اخیر است اضافه کرد: شهرداری اهرم های قانونی برای برخورد با دستگاه های اجرایی که مطالب را پرداخت نکرده اند دارد اما قرار است این شهرداری با دستگاه های اجرایی  تعامل داشته باشد تا مشکلی در مدیریت شهر ایجاد نشود.

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: این موضوع در کمیسیون های مختلف از جمله ماده ۱۰۰ مطرح و به ادارات بدهکار و استانداری اعلام شده است.

محمدزاده قانعی با اشاره به شروع و اجرای برخی از طرح های جدید و نیمه کاره ماندن طرح های بزرگ شهری افزود: با توجه به تورم کنونی و افزایش قیمت و گرانی مصالح، ادارات با پرداخت بدهی خود کمک بزرگی به تسریع و روند توسعه طرح های عمرانی شهری و پرداخت به موقع حقوق پرسنل، سازمان ها و حوزه خدمات شهری می کنند.

شهر شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی ۸۵هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟