Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: طرح واکسیناسیون دانش آموزی در ۵۵ مدرسه منتخب شهر تهران و ۴۳ مدرسه منتخب شهرستان‌های استان تهران روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر شهریار جانبازی ضمن بیان این موضوع گفت: در راستای بازگشایی ایمن مدارس، بر اساس دستور مقام عالی وزارت مبنی بر تسریع در ادامه و اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۸-۱۲ سال، برنامه واکسیناسیون دانش‌آموزان در دستور کار معاونت امور بهداشتی دانشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این طرح در  ۵۵ مدرسه منتخب شهر تهران و ۴۳ مدرسه منتخب شهرستان‌های استان تهران روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه  اجرا می شود.

سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه با اشاره به این که تاکنون ۳۰ درصد از جمعیت دانش آموزی پایتخت واکسینه شدند، گفت: هدف از اجرای این طرح جهادی این است که دانش آموزان باقیمانده در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ مهرماه  واکسینه شوند.

وی ضمن تقدیر از سازمانهای همکار در اجرای برنامه واکسیناسیون دانش آموزان، خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری استانداری تهران، آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های تهران، بسیج، هلال احمر، اورژانس تهران و با همکاری و نظارت مراکز بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان انجام می شود.

دکتر شهریار جانبازی با اشاره به انجام تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان و والدین آنها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خاطرنشان کرد:  آن دسته از والدین دانش آموزان که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند ، در این طرح جهادی دو روزه می توانند همراه فرزند خود در پایگاههای دانش آموزی واکسن دریافت کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، برای مشاهده مدارس منتخب واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسیناسیون دانش آموزان کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون دانش مدرسه منتخب دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران