Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:53:29 GMT

پشتام شکست خورد و راهی رده بندی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۸۳۶۳

پشتام شکست خورد و راهی رده بندی شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که پژمان پشتام در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و شانس رسیدن به دیدار فینال را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتام برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ سینگ هارپریت از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه ۷ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پشتام در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد رادیک کولی اف دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن ولاسوف، گرایی برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید

عنوان سومی ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز/ رده بندی انفرادی و تیمی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند