Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:24:14 GMT

ماجرای مشکل عجیب خودرو bmw لیلا اوتادی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۸۷۹۶

ماجرای مشکل عجیب خودرو bmw لیلا اوتادی + فیلم

توضیحات لیلا اوتادی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره بلایی که بر سر خودروی bmw اش در ایران آمده است.

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا لیلا اوتادی کتاب شعر چاپ شده هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت عجیب لیلا اوتادی بازیگر زن مشهور از مشکلی که با ماشین bmw خود داشته که با مردم به اشتراک گذاشته است.

ماشین های لیلا اوتادی

یکی از ماشین بازترین بازیگران زن ایران خانم اوتادی است که ماشین های لوکس شاسی بلند زیادی را سوار شده است. او به خودرو علاقه خاصی دارد مخصوصا خودروهای شاسی بلند. لیلا اوتادی قبلا گفته که شاسی بلند لاکچری لندکروز سوار می شود. او می گوید مردم او را مسخره می کردند که لندکروز سوار میشده ولی خودش سواری لندکروز را دوست دارد.

منبع: برخط نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: لیلا اوتادی لیلا اوتادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد. ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد. ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پست‌هایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود. لحظات وقوع این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی