Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سرهنگ منوچهر شاه آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت: اصحاب رسانه بر اساس رسالت خود می توانند در راستای اجرای برنامه های نیروی انتظامی و ارتقاء امنیت جامعه یاری دهنده باشند.

وی ادامه داد: هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار در شهرستان رودان با برگزاری ۳۵ برنامه پیش بینی شده گرامی داشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رودان در ادامه  از برگزاری صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌هایی با موضوع امنیت و جامعه، خدمات مردم یاری و ملاقات چهره به چهره با مردم در جهت آگاهی از دغدغه های مردمی  به عنوان برنامه های شاخص هفته نیروی انتظامی در رودان نام برد.

شاه آبادی در ادامه به نقش رسانه در تبیین برنامه های هفته نیروی انتظامی نیز اشاره و گفت: لازم است اصحاب رسانه با اطلاع رسانی به موقع مردم را آگاه سازند چرا که اطلاع رسانی به موقع موجب ارتقاء احساس امنیت در جامعه‌ می شود.

وی به عملکرد یکساله نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و بیان داشت:  در بحث سرقت ها و جرایم امنیتی ۱۴ درصد کاهش داشته ایم و  تصادفات برون شهری ۱۳ درصد و درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد:  در موضوع کشفیات مواد مخدر نیز ۶۰ درصد افزایش داشته ایم که این امر  مرهون تلاش ها سبز قامتانیست که شبانه روز برای تحقق این امر تلاش می کنند.

سرهنگ شاه آبادی در ادامه  از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات قاچاق نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه ۲۹ درصد افزایش کشفیات سرقت را داشته ایم، افزود: در بحث دستگیری مجرمان در شهرستان رودان  ۴۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان به موضوع  پیشگیری از جرایم اشاره و به شهروندان توصیه کرد: پیشنهاد مان این است که خود مردم عامل مهمی در تحقق این امر  هستند و خود آنها  می توانند مقدمه و اقدامات اولیه را فراهم کنند، به عنوان مثال حد و مرز و حفاظت را داشته باشند که به راحتی اموال آنها  در دسترس سارقان قرار نگیرد.

وی بیان داشت: در راستای تحقق پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان از ظرفیت های درون و برون سازمانی در قالب طرح های مقطعی و گشت ها روزانه بهره گرفته شده است که در کنار آن با تعامل با سپاه و بسیج در بخش های جغین، بیکاه، مرکزی و رودخانه تعاملات لازم را با برقراری گشت های رضوی بسیج صورت پذیرفت که بسیار نتیجه بخش بود.

شاه آبادی تاکید کرد: با آموزش عمومی و تخصصی بدنبال پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت های در حوزه های مختلف هستیم.

انتهای پیام/88059
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر امنیت قاچاق کالا فرمانده انتظامی رودان نیروی انتظامی شهرستان رودان شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان