Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دراگان اسکوچیچ و شاگردانش این فرصت را دارند که امشب دست به یک کار بزرگ بزنند و با پیروزی مقابل امارات، برای اولین بار، تیم ملی را صاحب 10 برد متوالی کنند. کاری که با توجه به آمار بسیار خوب اسکوچیچ و همچنین بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد، کاملا در دسترس به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی امارات نیز که میزبان این دیدار است به سختی به دنبال برد است. نکته قابل توجه این است که اماراتی ها در ۹ دیدار اخیرشان شکستی را متحمل نشده اند.

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی امارات

علی خصیف، شاهین عبدالرحمن، محمد العطاس، بندر الاحبابی، محمود خمیس، عبدالله حمد، ماجد حسن، عبدالله رمضان، خلیل ابراهیم، فابیو دلیما، علی مبخوت

گل ها

ایران: طارمی(۷۱)

امارات:-

صحنه های حساس بازی:

دقیقه 18: توپ گیری عالی نوراللهی توپ را در داخل محوطه جریمه به علیرضا جهانبخش رسید. پاس در عرض خطرناک این بازیکن را عمر در دهانه دروازه دور کرد.

دقیقه 23: سردار آزمون روی یک پاس در عمق می رفت با دروازه بان امارات تک به تک شود اما علی خصیف با یک خروج به موقع و شیرجه بلند توپ را مشت کرد.

دقیقه 26: روی نفوذ و ارسال خوب بندرالاحبابی از سمت راست، خلیل ابراهیم در موقعیت سرزنی قرار گرفت اما ضربه کم دقت این بازیکن راهی به دروازه بیرانوند نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 38: سردار آزمون پس از چند متر حمل توپ با یک شوت زمینی دروازه حریف را نشانه گرفت؛ توپ پس از برخورد به بازیکن امارات مقابل طارمی قرار گرفت اما این بازیکن نتوانست ضربه خوبی به آن زده و از ریباند استفاده کند.

دقیقه 50: ارسال صادق محرمی از سمت راست با زمان بندی اشتباه سردار آزمون مواجه شد که زودتر به هوا برخاست و توپ به خوبی روی سرش جفت و جور نشد.

دقیقه 60: روی ضد حمله سریع اماراتی ها علی مبخوت در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت اما خلیل زاده پیش از ورود این بازیکن به داخل محوطه جریمه، تعادل او را بهم ریخت. این خطا با کارت قرمز مستقیم برای شجاع همراه بود.

دقیقه 71: یک و دوی هماهنگ زوج خط حمله تیم ملی، اولین گل بازی را به همراه داشت. طی این یک و دو پاس تو در دیدنی سردار آزمون برای مهدی طارمی، او را در موقعیت تک به تک با خصیف قرار داد؛ دروازه بان امارات که برای مهار توپ از دروازه خارج شده بود، با ضربه دقیق طارمی تسلیم شد تا کار یک بر صفر شد.

دقیقه 82: ارسال کرنر علی قلی زاده از سمت راست را حسین کنعانی با ضربه سر می توانست به گل تبدیل کند اما توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 89: سردار آزمون پنالتی را که طارمی آن را کسب کرد، زمینی به سمت راست دروازه امارات زد که علی خصیف به خوبی جهت این ضربه را تشخیص داده و آن را مهار کرد.

هومن جعفری کد خبر: 1114036 برچسب‌ها ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران سردار آزمون سمت راست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین حسرت سردار آزمون

سردار آزمون درباره دلایل ناکامی تیم ملی در جام جهانی قطر صحبت‌های جالبی را عنوان کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی برابر ولز نتوانست به مرحله حذفی صعود کند تا حسرت صعود از مرحله گروهی همچنان در دل فوتبالدوستان باقی بماند.

سردار آزمون اکنون بعد از مدت‌ها در تماسی تصویری با یکی از رسانه‌های داخلی درباره بزرگترین حسرت دوران فوتبال خود اظهار کرد: بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من این بود که در جام جهانی نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم با اینکه می‌شد این اتفاق بیفتد.

مهاجم تیم ملی با اشاره به دلیل ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر گفت: خودمان هم بد کار کردیم و کمی دیر به خودمان آمدیم. من هم که بدون هیچ تمرینی مستقیم به تیم ملی آمدم و به مدت دو ماه راهی اردو شدم و اولین بازی را مقابل انگلیس بازی کردم که واقعا خیلی به من سخت گذشت و بازی با ولز که تمام توانم را گذاشتم و کلا از لحاظ بدنی تخلیه شدم و بدنم جواب نمی‌داد. وقتی کارلوس کی‌روش بین نیمه گفت تعویض خودم داوطلبانه قبول کردم چون نمی‌توانستم به خاطر شرایط بدنی که داشتم به تیم ملی کمک کنم.

آزمون درمورد اینکه بهترین پیروزی فوتبالی‌اش را در کدام بازی بوده خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل ژاپن.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه بدترین باخت و بدترین لحظه دوران فوتبالی‌اش چه بازی بوده افزود: بازی ایران و آمریکا در جام جهانی که نتوانستیم صعود کنیم.

دیگر خبرها

  • پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • ببینید | اولین واکنش آزمون به شایعات اخیر؛ سردار به ایران می‌آید؟
  • سردار آزمون و پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر (فیلم)
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴