Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده  پنج‌شنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی " گفت وگو" سیمای مرکز بوشهر افزود: در این سفر پنج عضو کابینه دولت سیزدهم ، شامل وزیران  راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

وی  بااشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی امروز در شهرستاهای کنگان و دیر حضور یافته است یادآورشد: براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نفت به شهرستان‌های عسلویه و جم، وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر ادامه داد: وزیران  یادشده که معین دولت هستند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری، دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول  نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

محمدی زاده گفت: تصمیم‌ها برای تصویب در جلسه شورای اداری استان در تهران در نشست با وزیران و معاون اول رئیس جمهوری گرفته شده و فردا در جلسه شورای اداری استان از سوی معاون اجرایی رئیس جمهوری اعلام می‌شود و پس از سفر هم مشروح مصوبه‌ها به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

دو هدف مهم سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر

استاندار بوشهر یادآورشد: سفرهای استانی هیات دولت با هدف ارتباط با مردم و رسیدگی به مسایل وجمع آوری مشکلات فراروی آنها و برنامه ریزی برای رفع آنها در سطح کلان و ملی همراه با ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی و خروج جامعه از حالت رکود ناشی از کرونا در ماه‌های گذشته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت تلاش دارد در قالب سفرهای استانی زمینه فعالیت پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در استان‌ها  را فراهم کند گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت انقلابی و مردمی به تازگی شکل گرفته و تلاش دارد با ارتباط با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان برنامه ریزی لازم برای برطرف کردن مشکلات آنان را انجام دهد.

نحوه اعلام مشکلات مردمی در سفر رئیس جمهوری

استاندار بوشهر گفت: ملاقات‌های مردمی با توجه به شرایط کرونایی به شکل بسیار محدود انجام خواهد بود  اما تنوع سرکشی‌ها بی‌شمار بوده به طوری که قشر بزرگی از جامعه زیر پوشش دیدارهای مردمی قرار می‌گیرند.

وی یادآورشد: همچنین در سفر رئیس جمهوری مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز با تیم  کامل به استان سفر کرده و در دانشگاه خلیج فارس مستقر هستند  و  مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادهای خود را برای انتقال به دولت اعلام کنند.

تفاوت اساسی سفر رئیس جمهوری به بوشهر نسبت به سایر استان ها

استاندار بوشهر  ادامه داد: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن در حوزه های دفاعی و امنیتی استان بوشهر ، وجود نیروهای مسلح متعدد در استان، مرزی بودن استان، حضور آمریکا در خلیج فارس، از رئیس  جمهور درخواست اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه بوشهر انجام شد که ایشان موافقت کردند این در حالی است که در هیچ کدام از سفرهای استانی رئیس جمهور تشریفات نظامی انجام نشده بود.

برنامه های تعیین شده  سفر رئیس جمهوری 

محمدی زاده افزود: گفت وگو  با خبرنگاران در بدو ورود و بیان اهداف سفر ، نشست با نخبگان و اقشار مختلف مردمی ، شرکت در جلسه شورای اداری و تشریح دستاوردهای سفر در نشست با خبرنگاران از جمله برنامه هایی سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر است.

وی گفت: همچنین رئیس جمهوری از مراکز صنعتی، کشاورزی و میراث فرهنگی  نیز بازدید دارند و در این برنامه ها با فعالان این عرصه ها گفت وگو خواهند کرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: هرچند مشکلات اصلی مردم  روشن است اما تلاش شده است در قالب سفر اعضای هیات دولت و برنامه های رئیس جمهوری این مشکلات از متن جامعه نیز شناسایی و برای رفع آنها اقدام شود.

محمدی زاده یادآورشد: حل همه مشکلات جامعه از توان دولت به تنهایی خارج است برهمین اساس با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و نقش آفرینی در توسعه همه جانبه استان تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر سید ابراهیم رییسی سفر استانی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر سید ابراهیم رییسی بوشهر استانداری بوشهر سید ابراهیم رییسی سفر استانی دولت سیزدهم سفر رئیس جمهوری استاندار بوشهر شورای اداری استان بوشهر محمدی زاده شهرستان ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر