Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر از سد امارات گذشت و یکی از اتفاقات مهم این بازی تعویض بین دو نیمه امید نورافکن بود...

تیم ملی ایران در دیدار مقابل امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا با 9 امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروهش در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، در این بازی تیم ملی ایران، نیمه اول خوبی را از لحاظ هجومی پشت سر نگذاشت و نتوانست تهدیدهای زیادی روی دروازه اماراتی‌ها ایجاد کند در این بین نقطه عطف این بازی بین دو نیمه بود، زمانی که دراگان اسکوچیچ با یک تعویض هم چینش نفرات خود را تغییر داد و هم از لحاظ سیستمی تیم ملی ایران که در نیمه اول با سیستم ۴۳۳ بازی می کرد، برای نیمه دوم با سیستم ۴۲۳۱ وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطالب مختلفی به بررسی تاثیر حضور وحید امیری در ترکیب تیم ملی ایران اشاره کرده ایم، زمانی که وحید امیری در ترکیب تیم ملی حضور دارد دست سرمربی باز است که در هر مقطع زمانی با کمترین تعداد تعویض، بیشترین تغییرات را از لحاظ تغییر نفرات و چینش سیستم در ترکیب تیمش به وجود بیاورد چرا که این بازیکن توانایی حضور در خط دفاع، خط هافبک و خط حمله را دارد و معمولا هم در تمام پست ها عملکرد کم نوسانی دارد.

از تاثیر وحید امیری در ترکیب تیم ملی که بگذریم به تعویض امید نورافکن و جایگزینی اش با علی قلی‌زاده می رسیم با توجه به این که نورافکن در نیمه اول یک کارت زرد را هم دریافت کرده بود و خطر اخراج را حس می کرد، این تعویض از چند جهت بسیار منطقی بود. 

مهم ترین و اصلی ترین هدف این تعویض، تغییر چیدمان تیم ملی بود. شاگردان اسکوچیچ در نیمه اول با سیستم ۴۳۳ بازی می‌کردند و در این سیستم دو هافبک تیم یعنی وحید امیری و احمد نوراللهی شرکت زیادی در حملات تیمی نداشتند و به همین دلیل تیم ملی در حملات کم‌ تعداد ظاهر می‌شد اما اسکوچیچ در نیمه دوم، وحید امیری را به سمت چپ خط دفاعی فرستاد تا عملا از یک مهره هجومی در پستی دفاعی استفاده کند و از نفوذ هایش بهره ببرد. علاوه بر این با ورود علی قلی‌زاده سیستم تیم را را به ۴۲۳۱ تغییر داد و حالا یک مهره دیگر به خط حمله تیم ملی اضافه شده بود.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایران ترکیب تیم وحید امیری نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!