Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:05:05 GMT

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۹۳۷۹

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

ریو فردیناند معتقد است این آخرین فصل فوتبالی گرت بیل خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، این فصل را با رویاهای جدیدی آغاز کرد. رابطه بد او با سرمربی فرانسوی روی عملکردش با پیراهن رئال در سال‌های اخیر تاثیرگذار بود و او امسال را فرصت مناسبی برای پایانی فوق العاده بر زندگی حرفه‌ای خود در این باشگاه می‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیل در موقعیت فعلی به درخشش در جام جهانی 2022 قطر چشم دوخته و نمی‌خواهد هیچ گزینه‌ای درباره آینده‌اش را نادیده بگیرد و این گزینه‌ها شامل تمدید قرارداد با رئال برای یک فصل دیگر نیز می‌شود هرچند که مصدومیت اخیر که او را 2 ماه به دور از میادین نگاه خواهد داشت، بار دیگر تردیدها نسبت به او را افزایش داده است.

 

 

 

 

پیش از یورو 2020 شایعات در مورد بازنشستگی گرت بیل زیاد بود اما او در یک مصاحبه همه را تکذیب کرد و عنوان داشت که به رئال بر می گردد و فعلا قصد خداحافظی ندارد ولی مشخص نیست او در پایان چه تصمیمی خواهد گرفت.

جام جهانی پاییز سال بعد برگزار خواهد شد و برخی منابع ادعا می کنند که او در پایان فصل و اتمام قراردادش با رئال، از فوتبال در رده باشگاهی خداحافظی خواهد کرد ولی در صورت کسب سهمیه جام جهانی توسط ولز، این رویداد را به عنوان آخرین میدان فوتبالی خود در نظر خواهد گرفت.

 

 

 

 

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستر نیز چنین عقیده ای دارد:« فکر می کنم بیل بازنشسته شود و تصور نمی کنم که از رئال به تیمی دیگر برود. او در این مدت مجبور بوده تا فداکاری های زیادی انجام دهد.. تاتنهام برای احیای او تلاش کرد اما موفق نشد. مقصد بعدی او کجا خواهد بود؟ آیا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد؟ چه کسی پولش را دارد تا دستمزد بالایی را به او بپردازد؟ به همه این دلایل معتقدم بیل در پایان فصل بازنشسته می شود.»

گرت بیل ولز ریو فردیناند تیم ملی ولز رئال مادرید منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل ولز ریو فردیناند تیم ملی ولز رئال مادرید منچستر یونایتد گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رییس آموزش و پرورش بافق در آیین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان گفت: به مناسبت روز معلم، معلمان بازنشسته و معلمان شاغل شهرستان در مدت دو روز، تجلیل می‌شوند. 

خواجه‌ای افزود: در روز اول ۶۸ معلمی که در سال تحصیلی جاری بازنشسته شدند، تجلیل شدند و در روز دوم هم از ۶ معلم نمونه و ۶ معلم ماندگار استانی و شهرستانی تجلیل می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، اجرای سرود، دکلمه، اجرای ورزش باستانی و... از برنامه‌های آیین گرامیداشت معلمان در بافق است. 

آیین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق با حضور رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر