Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری در بازی مقابل امارات مثل سایر بازی های تیم ملی در طول ۹۰ دقیقه بازی در دو پست مختلف برای تیم ملی را تجربه کرد...

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران امشب با یک پیروزی دیگر توانست رکورد تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۱۰ برساند و یک پیروزی شیرین دیگر برای شاگردان اسکوچیچ بدست آمد.

طی بازی هایی که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی شده است چندین بازیکن همواره نقشی محوری و تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی داشته اند و حضور آن ها در ترکیب شامل نکات شاخص تری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام مربیان ملی معمولا از چند بازیکن به صورت ثابت در ترکیب خود استفاده می‌کنند. سبک بازی و شناسنامه تاکتیکی بازی آن ها با چند بازیکن خاص شناخته و به یاد آورده می شود، برای مثال دوران مارک ویلموتس، این سرمربی بلژیکی علاقه خاصی به دعوت محمد محبی به تیم ملی و بازی دادن این بازیکن به صورت فیکس داشت یا در دوران حضور برانکو در تیم ملی، این سرمربی علاقه خاصی به دعوت چند بازیکن از فولاد خوزستان داشت. در دوران دراگان اسکوچیچ نیز ما شاهد پیشرفت بازی های ملی و تزریق بازیکنی مثل علی قلی زاده به ترکیب بودیم. از زمانی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شده قلی زاده بازی‌های ملی درخشانی داشته و توانسته گل های خوبی را هم برای تیم ملی به ثمر برساند اما در دو بازی اخیر با توجه به اینکه اسکوچیچ تصمیم گرفته در مقاطعی از بازی با سیستم ۴۳۳ به زمین برود. در این شرایط علی قلی زاده جایی در ترکیب نداشت چرا که نوک حمله در اختیار سردار آزمون بود، یکی از پستهای وینگر هم در اختیار مهدی طارمی و در وینگر سمت مقابل هم علیرضا جهانبخش بازی می کرد. در واقع زمانی که ترکیب تیم ملی دارای مهره پشت مهاجمان نباشد جایی برای علی قلی زاده در ترکیب وجود ندارد اما در این دیدار مقابل امارات دیدیم که اسکوچیچ مجبور شد ترکیب تیمش را به همان سیستم ۴۲۳۱ برگرداند و این اتفاق دقیقا زمانی رخ داد که علی قلی زاده وارد ترکیب شد. در چنین شرایطی قلی زاده یا جای طارمی در وینگر را می گیرد و مهدی به پشت مهاجم می رود یا خود این بازیکن پشت مهاجم بازی می کند.

بازی کردن تیم ملی ایران با این سیستم و حضور علی قلی زاده در ترکیب رابطه مستقیم با هم دارند، پس بهتر است در چنین مقاطع زمانی برای این که تیم ملی هم از وحید امیری و هم از علی قلی زاده به صورت همزمان استفاده کند و از پتانسیل های آن ها استفاده کند، وحید امیری در پست دفاع چپ بازی کند البته علاوه بر این دلایل، فلسفه بازی دادن یک مهره هجومی در یک پست دفاعی جلوه بسیار ویژه ای در ترکیب تیم دارد و آپشن های خوبی را به سرمربی تیم ملی می دهد...

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی علی قلی زاده وحید امیری ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!

به گزارش ورزش سه ضربات پنالتی بازی جذاب ایرالکو و پرسپولیس در حالی به ضربات تک به تک رسید که تنها سه بازیکن دیگر باقی مانده بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشد. 

در واقع شاید احتمال از دست دادن پنالتی توسط امیری چپ پا با توجه سابقه این اتفاق از طرف او وجود داشت اما بازیکن دیگری هم برای جانشینی او نمانده بود. 

امیری هفتمین بازیکن پرسپولیس بود که پشت ضربه پنالتی رفت و غیر از او میلاد سورگی، مسعود ریگی  و محمد مهدی احمدی تنها نفراتی بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشده بود و شاید تنها گزینه برای جانشینی امیری در ضربه هفتم ریگی باتجربه بود که البته وقتی او تا ضربه هفتم پشت توپ نرفت یعنی پنالتی زن ماهری نیست. 

همچنین در حالی چپ پا بودن امیری به عنوان فکتی برای از دست دادن پنالتی مطرح می‌شود که علی نعمتی چپ پا پنالتی خود را گل کرد.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم