Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@16:20:14 GMT

سومین بُرد استرالیا؛ شکست شاگردان «برانکو»

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۹۶۸۹

سومین بُرد استرالیا؛ شکست شاگردان «برانکو»

آفتاب‌‌نیوز :

پنجشنبه شب در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، تیم فوتبال استرالیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک عمان را از پیش روی بردارد تا دوباره به صدر جدول این گروه برود.

در این دیدار آور مبیل، مارتین بویل و دوکه در دقایق ۹ ، ۴۹ و ۸۹ برای استرالیا گلزنی کردند و تنها گل عمان نیز توسط العلوی در دقیقه ۲۸ به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه استرالیا با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان در صدر جدول قرار گرفت و عمان با ۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن، چهارم شد.

هدایت تیم ملی فوتبال عمان را «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران برعهده دارد.

در دیگر دیدارهای این گروه، عربستان با یک گل ژاپن را شکست داد و چین با حساب سه بر دو از سد ویتنام گذشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استرالیا عمان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰