Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل مقاومت اسلامی عراق در گردان‌های حزب‌الله در بیانیه‌ای با درخواست برای مشارکت گسترده در انتخابات از مردم این کشور خواست تا با انتخاب درست خود، راه سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب را ببندند.

الحمیداوی در این بیانیه گفت: شرایط حساس کشور و چالش‌های بزرگ موجود، نشان از جنگ ما با تمام اردوگاه شَر دارد، اردوگاهی که تمام تجهیزات خود را در این نبرد انتخاباتی به کار گرفته تا رأی مردم ما را مصادره، اراده آن را تحریم و شایستگان را از انجام وظایف خود در دفاع از امنیت، حاکمیت و مقدسات کشور دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل مقاومت اسلامی عراق افزود: تردیدی نیست که انتخابات پارلمانی، مقدمه‌ای برای تشکیل دولت جدیدی است که نمود اراده عراقی‌ها است و تحقق خواسته‌های آن‌ها برعهده این دولت خواهد بود؛ بنابراین و به منظور توفیق جبهه حق باید ما از آن حمایت و قدرت آن را تقویت کنیم تا حضور آن در هر دو عرصه قانونگذاری و اجرایی تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: این موضوع می‌طلبد تا به وظیفه شرعی و اخلاقی خود عمل کنیم و با جدیت برای انتخاب افراد شایسته اقدام کنیم. افرادی که شجاع، پاکدست، با لیاقت و شاگرد مکتب امام حسین علیه السلام هستند و در راستای اعتلای کشور، حمایت از مردم و تقویت مقاومت؛ ایثار، فداکاری و عمل‌گرایی دارند.

حمیداوی اضافه کرد: این انتخابات نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته اهمیت بیشتری دارد و ما خواهان مشارکت گسترده مردم هستیم تا بدین ترتیب خلأیی برای سوءاستفاده فرصت‌طلبان که شب و روز به صورت آشکار و پنهان برای سیطره بر امور کشور و مردم با هدف تحقق آرزو‌های بیمار خود تلاش می‌کنند، ایجاد نشود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردان های حزب الله حزب الله عراق انتخابات عراق تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند