Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@13:09:59 GMT

10گام برای رهایی از افسردگی پائیزی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۹۹۱۶

در این گزارش به شما راهکار‌هایی را ارائه می‌دهیم تا از افسردگی فصل پائیز رهایی یابید. ناطقان: افسردگی پاییزی معمولاً بدون دلیل مشخصی رخ می‌دهد، علت نامگذاری این افسردگی این است که معمولا با تغییر فصل و در فصل پائیز اتفاق می‌افتد. علائم این افسردگی معمولا به صورت خلق و خوی بد، کاهش میل به انجام فعالیت و وظایف روزانه، تمایل به انزوای اجتماعی، نارضایتی از ظاهر و بدن، و تمایل به گریه کردن ظهور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش postpartumprogress، نکات زیادی برای گذراندن دوره افسردگی فصلی وجود دارد؛ که در این قسمت ۱۰ روش را به شما معرفی می‌کنیم.

۱-همیشه سعی کنید به عنوان یک عادت در طول تمام فصول شکرگزاری کنید، شکرگزاری باعث می‌شود احساس بهتری به داشته‌های خود پیدا کنید.

۲- شما باید نیاز‌های اولیه بدن خود را از جمله ساعت خواب، تغذیه مناسب و میزان آب آشامیدنی، انجام فعالیت‌های روزانه را برآورده کنید.

۳- به دید و بازدید نزدیکان خود بروید و اوقاتی را در کنار دوستان صمیمی تان سپری کنید.

۴- سعی کنید همیشه از خود بپرسید که برای رهایی از افسردگی و تنهایی چه باید بکنید؟ آیا استراحت می‌خواهید یا ورزش.

۵-سعی کنید فشار را بر خود کاهش دهید، به ویژه اگر جاه طلبی‌های بالایی دارید. این امر باعث کاهش بار ذهنی شما می‌شود.

۶- باید با اطرافیان خود در مورد تاثیر عوض شدن فصل در خلق و خوی خود صحبت کنید، با این کار می‌توانید احساس آرامش را از اطرافیان خود دریافت کنید.

۷-یکی از دلایل این نوع افسردگی، از بین رفتن رنگ‌های شاد در محیط طبیعی است، بنابراین سعی کنید محیط زندگی خود را مملو از رنگ‌های شاد و روشن کنید.

۸- تنفس یک فرایند طبیعی و بدون وقفه است، اما تمرکز بر تنفس به شیوه صحیح در مواقع استرس در بازگشت همه چیز به حالت عادی تأثیر بسزایی دارد.

۹- اختلال هیجانی، یک اختلال روانی است که پزشکان آن را می‌شناسند و از اواخر پاییز و اوایل زمستان شروع می‌شود، پزشک می‌تواند دارو‌های خاصی را برای درمان آن‌ها تجویز کند، بنابراین می‌توانید برای درخواست کمک به پزشک مراجعه کنید.

۱۰-مطمئن باشید که ناراحتی و افسردگی که در حال گذراندن هستید فقط مرحله‌ای است که تنها چند روز طول می‌کشد تا دوباره سلامت روانی خود را بازیابید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: رهایی ، افسردگی ، پاییزی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رهایی افسردگی پاییزی سعی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست

به گزارش همشهری آنلاین، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.
امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

کد خبر 847336 برچسب‌ها ایران و پرتغال حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست