Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجاوز جنسی موضوع شکایت زن جوان بود.متهم به تجاوز جنسی یک جوان مسیحی بود.متهم به تجاوز جنسی قبل از تشکیل جلسه دادگاه از شاکی تقاضای بخشش کرد.متهم به تجاوز جنسی مسلمان شد و با شاکی پرونده ازدواج کرد.شاکی از شکایت تجاوز جنسی صرف نظر کرد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مدتی قبل زن جوان به نام ترانه شکایت خود را از یک جوان مسیحی به نام فیلیپ به اتهام تجاوز جنسی ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان در اولین اظهارات خود گفت:«مدتی قبل با جوانی به نام فیلیپ آشنا شدم که به من ابراز علاقه می کرد.اما در همان اوایل آشنایی متوجه شدم که او مسیحی است و به او گفتم ما نمی توانیم با هم ازدواج کنم چون من ایرانی مسلمان هستم.فیلیپ اصرار زیادی به ادامه ارتباط با من داشت و می گفت عاشق من شده است.با اصرار از من خواست که فقط یک بار او را ببینم تا من را به ادامه ارتباط راضی کند.من هم تصمیم گرفتم برای اینکه او را متقاعد کنم که از فکر من بیرون بیاید، ا را ملاقات کنم.اما فیلیپ در آن ملاقات من را مورد تجاوز قرار داد.»

بعد از اعلام شکایت از سوی ترانه، شمارش معکوس برای محاکمه متهم پرونده آغاز شد.

ازدواج مرد مسیحی با دختر ایرانی بعد از اتهام تجاوز جنسی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام تجاوز جنسی جوان مسیحی در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد.متهم و شاکی در جلسه حاضر شدند و در ابتدای جلسه رسیدگی ترانه رو به قضات حاضر در دادگاه گفت:«بعد از اعلام شکایت،فیلیپ برای جلب رضایت نزد من آمد و گفت که هنوز عاشق من است.او می گفت تحقیق کرده و متوجه شده اگر مسلمان شود می تواند با من ازدواج کند. بعد از من خواستگاری کرد و ما با هم ازدواج کردیم.حالا هم از شکایت خود صرف نظر می کنم.»

سپس فیلیپ گفت:«مدتی قبل به دین اسلام ایمان آوردم.اول فقط به خاطر ازدواج با ترانه این کار را انجام دادم.اما با تحقیق و مطالعه به حدی به این دین علاقه مند شدم که حتی اگر ترانه هم با من ازدواج نمی کردم باز تصمیم من برای مسلمان شدن عوض نمی شد.گمان می کردم که خانواده ام با من مخالفت کنند اما حالا می بینم حرف های من در مورد دین اسلام و تبلیغات من روی آنها اثر گذاشته و به اسلام گرایش پیدا کرده اند.»

با انصراف شاکی از شکایت خود،پرونده مختومه اعلام شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث تجاوز تجاوز جنسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دنیا جهانبخت قیمت مریم مومن عکس های مریم مومن مهناز افشار بازیگر مهناز افشار بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی دنیا جهانبخت و مهراد جم تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

 


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند